~Victoria' nın gözünden~
Abim gideli 1 yıl olmuştu .Onu çok özlüyorum, abime Hogwarts mektubu geldiğinden beri bana da gelmesini bekliyordum . Sonuçta abime geldiyse bende de büyücülük kanı olması lazım. Abim Harry gittikten sonra geri Dursley'lerin sıkıcı evine dönmüştük. Ve sonunda mektubum gelmişti, ama eniştem bana onu vermedi.
Hagrid'in beni götürmesi için yeni planlara başlamıştık. Abimi çok özlemiştim .Hagrid'le görüşmemiz gizliydi kimse bilmiyordu. Hogwarts'a gidişim abime bile sürprizdi .Planımız eniştemlerin evden çıktığı zaman koşarak kaçmaktı, tamam kolay bi plan ama olsun plan plandır. Bugün eniştemler sinemaya gidiyordu. Şimdi gitme zamanıydı. Onlar çıktıktan sonra yatağımın altına sakladığım çantamı çıkarttım ve Hagrid'in benim yanımda olmak için evin arka mahallesine yaptığı küçük eve doğru koşmaya başladım. Hagrid hissetmiş gibi kapıyı açtı.Hagrid nolduğunu direk anlamıştı.
Trene doğru koşmaya başladık.
Çok heyecanlanmıştım tren kalkmak üzereydi duvardan geçerken biri omzumu tut ve arkamı döndüğümde eniştem olduğunu gördüm
-Nereye gidiyorsun küçük Potter?
Hagrid'in yardımıyla eniştemi itip duvardan geçtik. Sonunda kaçmıştık çok mutluydum, artık kendimi yenilenmiş ve özgür hissediyordum.Hagrid'le tren odalarımız farklıydı .Hagrid karşımdaki odadaydı.
-Vic eğer bir şey olursa Hagrid diye bağırman yeterli ,iyi yolculuklar.
-sanada Hagrid.
Kapıyı açtığımda 16-17 yaşlarında yakışıklı sarışın bir çocuk oturuyordu ,tanrım bugün şansım gittikçe artıyor .Bana birini tanımış gibi baktı ve ardından çapkın bakışlarıyla devam etti.
-Selam, ben Victoria.
- Draco
Dedi sessizceGaripseyerek cevap verdim
-Bende memnun oldum .
-Yenimi gidiyorsun?
-Evet ama okulda tanıdıklarım var
-hmm kim?
-Abim Harry Potter ,bende Victoria Potter'ım
-...
Yeni tanıştığım Draco abimin adını duyunca şaşırmıstı.