Capitolul 1

11 0 0
                                    

După cum se știe o poveste ar incepe cu formula inițială"A fost odată ca niciodată" sau"Era odată...".Insă această poveste va incepe total diferit...
Totul a început intr-un restaurant din centrul orașului Sydney.Aici lucra o tânără ce avu toată viața ei un vis...să devină un star pop.Însă datorită problemelor financiare ce și-au pus pata în viața ei nu a reușit acest lucru.Lucra la restaurantul lui Sam de câțiva ani buni.Programul începea la ora 6.00 si se termina cel mai târziu la 17.00.Poate pentru mulți era un orar obositor,dar ea nu se plângea deloc.Acei 600 de dolari o ajutau să-și plăteasca chiria,taxele,necesitățile și să-și cumpere de ale gurii.Tot ce dorea ea era însă un lucru,ca într-o zi cineva foarte cunoscut să intre în restaurant și să o remarce...bine dar cum să știe omu că ea știa să cânte...Asta o să vedeți în ceea ce urmeaza.
-Încă o zi de muncă...Asta este.Unii au prea mult,iar alții așa ca mine de abia reușesc să supraviețuiască.Ehh hai nu te mai plânge Ami știi ca esți puternică si o poți duce până la capăt.
Fata începu să se apuce de treabă.Nu trecu mult timp și în restaurant își făcu apariția o gașcă de adolescenți.Ami știa cine sunt aceștia...
-Bună dragilor!Văd că iar ați venit prin restaurantul nostru...Cu ce să vă servesc?
-Bună,Ami!Știi ce vrem,specialitatea casei!
Trebuie să vă spun că acești adolescenți nu erau orice adolescenți ci unii foarte talentați.De exemplu Daniel era cel mai mare dintre ei.Avea 17 ani,dar mulți îl vedeau deja drept viitorul star de fotbal al Australiei;Rose era acea fată populară din liceu și fata lu tăticu...care tătic era chiar primarul orașului Sydney,domnul Thomas Yougo.
Chiar dacă această fată era "populara liceului"avea un IQ destul de mare.Era olimpică la chimie și biologie,iar visul ei era să devină doctor cardiolog și să plece în România la studii.Următorul din gașcă era Tom...băiatu rebel.De ce rebel?Pentru că acum câteva zile ar fi dat foc laboratorului de științe,dar shhhh nu știți de mine!Mai era și Antoine,un băiat cu tată britanic și mamă rusoaică.Nimeni nu știa de ce această familie s-a mutat din frigurosul Sankt Petersburg în căldurosul Sydney.Mulți ziceau că mamă-sa ar fi spion trimis de la Kremlin pentru a transmite informații despre cum trăiesc australienii și care le sunt slăbiciunile...Iar ultimul din trupă era Myro...Prietenii lui îl acceptau așa cum este chiar dacă unii colegii iși băteau joc de el.
-Copii uitați-vă comanda.
-Copii??Ai grijă cum vorbești cu noi!Ce,noi mai suntem copii??Nu vezi că mie mi-a mustața.
-Îmi pare rău,nu am vrut să vă supăr!
-Nu este nimic,zise Tom.Rose e mai guralivă câteodată,dar la faza cu "copii"îi dau dreptate.Totuși mulțumim pentru comandă.
După ce termină de mâncat,adolescenții că așa o să le zic ca să nu se ia și de mine au plătit și au mai rămas pentru a mai socializa.
-Tom,uite!Un concurs de talente vine în orașul nostru...Ce ar fi să mergem și noi.
-Ce ai Rose?Ce talent avem noi?
-Cum adică ce talent??Adică dacă sunt bună la chimie și biologie asta nu inseamnă ca am talent sau ce?
-Uite ce zic eu...Hai să incercăm macar zise Myro.
-Ok!Așa facem.O să ne înscriem dar acum hai repede la liceu că incepe ora de istorie și iar ne ascultă scheletul acela de domn Mikel...Că nu mai iese și el odată la pensie.
Adolescenții plecă grabiți spre liceu,în timp ce Ami aduna de la masa lor...

Trupa din SydneyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum