Capitolul 4

9 0 0
                                    

    După ce au plecat de la centrul de înscriere,adolescenții s-au dus la cafeneaua lor preferată.Chiar dacă aceasta nu era foarte mare,însă avea un comfort mult mai bun decât alte cafenele din oraș.
-Tom,tu crezii că vom face ceva la concurs?
-Măcar am incercat.Știți vorba aceea"Încercare moarte n-are".
-Da,dar dacă nu îmi recuperez cei 50 de dolari,mama mă va omorî,zise Mory.
-Daaa,te va trimite în Siberia.
-Off mai taci.Nu știu de ce credeți că părinții mei fac parte din serviciile secrete rusești.Nu are nici un sens...
-Bine,frate!Cum zici tu.

   După ce și-au comandat ce și-au comandat au mai stat cam un ceas,au plătit și s-au indreptat spre un parc din apropiere.
-Mory parcă ziceai mai devreme că ai vrea să îți recuperezi banii.Uite putem să cântăm în parc așa încât tu îti recuperezi banii,iar noi ne incălzim vocile.
-Nu știu ce sa zic măi Tom...Dacă trec ai mei...
-Cum doamne iartă-mă să treacă ziua la amiaza mare.Nu ziceai că ei sunt obsedați cu munca...Sau poate că ne-ai mințit?
-Nu,nu!Așa sunt obsedați după muncă.Hai să ne apucăm de treabă.

    Se duc lângă un pod.Îsi i-au poziții și încep să cânte.Încetul cu încetul auziidu-le vocile,oamenii ce se aflau prin preajmă li se alătură.În câteva minute erau înconjurați de zeci de oameni de toate vârstele.

În câteva minute erau înconjurați de zeci de oameni de toate vârstele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   După ce termină zeci de aplauze se aud."Bravo copii!";"Sunteți foarte talentați!";"În sfârșit cineva cu voce prin parcul ăsta".
-Rose am reușit!Vezi ți-am zis eu că putem!
-Nu-mi vine să cred!
     Într-adevăr Mory chiar și-a recuperat banii chiar mai mult cu 300 de dolari.Restul i-a împărțit cu gașca.

    Zilele treaceau,iar concursul se apropia.Ami căci despre ea nu prea am mai vorbit repeta în garajul unui prieten.
   Adolescenții însă repetau în parcuri,metrou sau chiar în liceu.Nu le veni a crede că si proful lor de istorie,domnul Fosilă îi aplauda.
-Copii,dacă ne faceți de râs la acel concurs vă promit că nu vă trec!Dar dacă ajungeți în marea finală și chiar câștigați premiul cel mare din partea mea aveti câte un 10.
    10 la el se lua foarte greu.Acum erau mult mai motivați.Toți profesorii și colegii susțineau Trupa din Sydney.Putem spune că deja devenise mici staruri.

ANUNȚ!
   Dragi cititori,povestea"Trupa din Sydney"se apropie de sfârșit.De aceea am hotărât ca după ce se termină să incep o nouă poveste.Vă dau un mic spoiler:fantomă.
  Până atunci să ne revedem cu bine.

Trupa din SydneyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum