BODRUM

45 0 2
                                    

ASEL GÖKTEPE

HARİKA bir güne uyandım.Gelen bildirimleriyle ilgili alarmın çalmalarıyla yinelenenlerden alınanlardan.Kimbilir ne yazışıp kavgalardı.

*AGALARLA DEDİKODU KEYFİNDEN* +4 yeni mesaj

Melis"Gelmiş mal Alena yine erkek resmi atmış-yalnız fena da değiller hani-

"Alenaaaaa....... sabah sabah"

Alena "Ne olur"

Melis "Boş yapma"

Su*görüldü*

"ya daha horozlar ötmemiş ne mesaj atıyosunuz zaten size yüzünüzden alarmı yanlış kurmuşum"

Melis"-rastgele-"

o kadar çok uykum vardı ki dün kızlarla 11.00 filmimizi bitirip evlere dağılmıştı.

"Saat 06.00 kızlar derslerin başlamasına 3 saat var.3saat sonra mesajlaşıverin uyucam ben"

Melis"ulan gerizekalı Alena *görüldü atma benim lafım*özgün ol lan biraz."

bence bu konuşma bi son ermeli ve ben uyum

"Tamamam boş yapman 1-2 saat daha uyuyun kıçınızı gün içinde normal boy hadi öpiyrum da içimdeki Karadeniz damarıma basmayın uşağım hadi bakayrum "

Bi Karadenizli olmadığın Asel o da oldu diyen gözde kaldı

Su*görüldü*

Alena*görüldü*

Melis*görüldü*

"Allahım sana geliyorum "Tamam küfür etme bana amk"

Tam telefona tekrar alarm kurup uyicaktım odamın kapısı açıldı. Valide-i Muazzama Elif sultan de bekliyo bi de nesin "Kahvaltı hazır seni bekliyoruz. Benim alışveriş tarzım daha çok kahveden alışıldığı için pek bir şeydim.Evden çıktığımda satın aldığım ve aşağı indim.

Ev ile okul içinde bulunduğu için yağmurlu havalar dışında okula giderken giderim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ev ile okul içinde bulunduğu için yağmurlu havalar dışında okula giderken giderim.Kızlarla çocuklarla aynı sınıftaydık 8. sınıf sınıflarımız yine aynıydı sınavdan çıktıktan sonra hep örneğin liseli Antalya Top Fen Lisesi. Ucu ucuna da okula giriş .Herkesin lisede benim en kolay sınıf derste herkes.Fizikten hemen hemen ben yine sınıftan sınıftan sınıftan yine yine yapamayıp kaldırılıyorum salyangın.Okul bahçesindeki burada olsamda bizimkiler onun masada kahve içindeyken koşarak benimkilerde yanlarına ölüm. kahve içmeye başladığım.Ardından 5dk safra Alena nın platoniği ve kankalarımın kestiği erkek gruplarına katıldı hepsi oldu leyla

 bizimkilerin ağzının suyu öyle böyle akmıyo salak yemin ederim hepsi onlarda sırıta sırıta beni kelek arkadaşlarım izliyo en sonunda kızları dersleriyle zorlam kaldırdım.TİPLERİ DE TİP OLSA * BAŞKASINI GÖRMYO ASEl.* Tamam iç sus* bu kızlar nasıl böyle olur allahım yarabbim ya bi kova soğuk su döksen KENDİLERİNE gelemi hemen olaya el atıp bu sınıfa süriyerek çıkardım iyi ki farklı sınıftaydıkda derslerinde dinliyolardı yoksa halimiz harap hepimiz yaşlılar zor meslekler için kullanılacaktır sıkı tutulacak kişiler zorduk denemeler yaklaştıkça sabaha kadar anlatabiliriz.Şu bir dersimizi öğretmek sok beni şiir gibi matematikıyo ya da bana öyle geliyo benden başka dersle sonra pek biri yok sınıfla ben seçme.10d zil çalma ve tenefuse çıktık.

İsimsiz HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin