...O çoktan öldü...

39 2 0
                                    

Günaydın. Neden böyle olduğumu öğrenmek istiyorum. Katsuki bana cevap vermiyor. Bir insan neden durup dururken kan kaybetsin ki?...

................... 

Günaydın. Dün Katsuki beni hastaneye götüreceğini söyledi ama yolun yarısında yine etraf karardı...

...................

Günaydın...artık katlanamıyorum. Neden bunu çekmek zorundayım.

..................

Haplarımı içmiyorum ama Katsuki üzülmesin diye içiyomuş gibi yapıyorum.

..................

Neden? Neden bu kadar kan kaybediyorum? Zayıflıktan ölmek üzereyim ama yinede yemek yiyemiyorum.

................

Katsuki haplarımı içmediğimi fark etti. Bana çok kızgın. Yüzüme bakmıyor. Evden gidicem...

...............

Ben.. BEN İYİ DEĞİLİM! HAYATIMDA İLK DEFA BU KADAR ACI ÇEKİYORUM! Artık..artık dayanamıyorum.

.............

Günaydın. Bugün senden özür dileyeceğim.  Sayfalarını kirlettiğim için...

................

Bugün Katsuki bana....vurdu ve artık katlanamadığını söyledi. Çok haklı...

...............

Benden özür diledi ve biz şey..şey yaptık. O şeyi! Sanırım fazlasıyla iyi hissettirdi. Şey neyse ben gideyim.

...............

Çoook mutluyuuum. Günüm çook güzel geçti! Katsuki beni lunaparka götürdü!

..............

Ayrıldık...

..............

Söylesene ben ölüyor muyum?

..............

Bugün Katsuki'mi gördüm yanında başka biri vardı...

..............

Ölmek istemiyorum.

Ölmek istemiyorum.

Ölmek istemiyorum                               

Ölmek istemiyorum. 

Ölmek istemiyorum

ÖLMEK İSTEMİYORUM!

............ 

Bir kez daha pişman olmuştu Katsuki...
Sevdiğini yapayanlız bırakıp bir pislik gibi hayatını sürdürmüştü.
....

"O defteri yak"

"Asla."

"Neden Tanımışım" 《Bakudeku》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin