Dit verhaal speelt zich af in seizoen 15
Eva:
Met mijn oortjes en mijn telefoon in mijn handen liep ik naar de keuken, daar zat hij met zijn whisky en zijn laptop. Ik ehh ga hardlopen bleef ik staan bij de trap. Hij draaide zich om oké is goed en hij keek me aan met zijn mooie blauwe ogen. Voordat ik verdronk in zijn ogen draaide ik me om en rende naar boven. Ik deed mijn oortjes in en rende de straat uit, het rennen deed me goed en ik maakte mijn hoofd leeg. Het was ondertussen al een ritueel geworden dat ik na het werk een ronde ging hardlopen. We woonde inmiddels al 15 jaar samen, en die vonk is er wel tussen ons denk ik maar we hebben er nog steeds na 15 jaar niet aan toegegeven. We zijn gewoon bang denk ik om het toe te geven, al weet ik niet zeker of hij dat ook zo ziet. We hebben een soort van nieuw collega op ons werk Donna! Ja inderdaad je leest het goed een vrouw..... Hij gaat veel met haar om de laatste tijd steeds iets meer, voelt hij dan überhaupt wat voor mij? Ik zie hem altijd vrolijk naar haar kijken maar ik weet niet of het verliefdheid is wat ik zie in zijn ogen als hij naar haar kijkt, eerlijk gezegd hoop ik het niet. Ondertussen was ik de Sint-Pieter berg opgerend en ruste ik effe uit boven om daarna weer verder te rennen.
Floris:
Eva was zoals gewoonlijk gaan rennen, ja en ik.... Ik zat weer achter mijn laptop met mijn whisky. Ja ik weet dat ik misschien ook eens aan mijn conditie zou moeten werken, Eva laat dat ook altijd doorschemeren maar ik ben te koppig om met haar mee te gaan. Mijn gedachten schoten naar de voordeur boven want ik hoorde iemand kloppen op de deur, Eva heeft gewoon een sleutel dus zij zal het niet zijn. Ik stond op en liep naar de voordeur boven en deed open. Donna?! Keek ik haar aan. Hey ik dacht laat ik eens langs mijn collega's gaan die zullen vast een drankje lusten en ze hield een fles wijn omhoog. Uhm ja leuk kom binnen deed ik de deur verder open zodat ze naar binnen kon lopen en ik liep met haar mee naar onder. Een wijntje dus? Keek ik haar aan. Ja lekker zei ze. Ik maakte de fles open en goot het goedje in de twee glazen. Ik zette de twee glazen op de tafel en zette ook wat kaasjes op tafel. Zo nu kunnen we aperitieven, knipoogde ik naar haar. Hmm lekker en ze nipte van haar wijn. We zaten naast elkaar en we lachte om van alles. We hadden in middels al een 2 fles wijn op tafel staan maar die was ook alweer leeg, ik merkte dat ik behoorlijk aan geschoten was en ja Donna en ik hadden het daardoor nog leuker met elkaar.
Eva:
Met een enorme snelheid rende ik onze straat in, ik ging tegen een bankje staan en stretchte nog effe. Ik liep naar de voordeur en deed hem open, ik had oortjes in dus ik hoorde niks. mijn sleutel deed ik terug in mijn vestje en liep de trap af naar onder. Ik keek recht naar de tafel waar hij zat met een ander vrouw...
Dit kon toch niet waar zijn...
Hey zei ik toch maar, hey Eva zei de vrouw, ja het was Donna. Ik ging maar tegenover hun zitten en ik wachtte af maar al snel merkte ik dat Floris aangeschoten was. Dit kon hij toch niet menen hij zat gewoon voor mijn ogen met Donna te flirten. Ik stond op, maar ze merkte het niet eens want ze waren samen om een één of ander grap aan het lachen. Ik sprinte naar boven en gooide mij op mijn bed, en begon te huilen. Ik voelde me zo vernederd, en moet je na gaan dat ik hem nog altijd graag zie?!
Na het douchen ben ik bed gaan liggen en heb me in slaap gehuild....Hey Ja ja daar ben ik weer met een splinter nieuw verhaal voor jullie!!!
Laat maar weten wat jullie er van vinden.Xxx
JE LEEST
Hij is van mij
FanfictionDonna en Eva vallen op Floris! Meer ga ik niet vertellen anders verklap ik alles!