gladiosecret ve victears kankilerimle buluştum hazır onlar yanımda bölümü okuyamazken atayım dedim
....
Oldukça yorucu geçen düğünlerinden sonra yeni evlerine gelen ikili, kendilerini koltuğa nasıl attıklarını bilmiyordu. Son bir ayları ciddi manada uğraştırıcı ve yoğundu, fakat bugün nihayet yarını düşünmeden dinlenebileceklerdi. Ya da belki de güzel günün gecesi daha yorucu bir şekilde bitecekti, hiçbir şey belli değildi o an.
Taehyung'un ettiği ilginç ve kimse tarafından asla unutulmayacak olan o evlenme teklifinden on gün sonra düğün yapmışlardı. Denize sıfır, şık bir mekanda birbirlerine ömür boyu Evet dedikten sonra sadece yakınlarının bulunduğu merasim başlamıştı. Aileler, eğlenme faslına kadar çiftin yanında durmuş sonrasında onları arkadaşlarıyla baş başa bırakarak evlere dönmüştü.
Daha doğrusu Jeon ailesi, Kim ailesi tarafından eve davet edilmiş ve neredeyse sabaha kadar sohbet muhabbet edip içkiler içilerek gelecekleri hakkında fikir alışverişinde bulunmuşlardı. İki aile, meslek ve kişilik olarak birbirlerinden farklı olsalar da çocuklarının mutluluğu onlara fazlasıyla geçmiş ve aradaki tüm engeller bu vesileyle kalkmıştı.
Bay ve Bayan Kim, Jeongguk'a bayılıyordu. İkisinin de oğulları için düşündüğü ideal tüm özellikler onda toplanmıştı. Gerek büyüklerine karşı, gerek eşine ve Mina'ya karşı olan tavrını çok beğeniyorlar ve Omeganın güzelliğini her defasında takdir ediyorlardı.
Bay ve Bayan Jeon da onlardan farklı değildi tabii. Taehyung'u, Mina'nın tedavisine gittiklerinde kısa bir süre zarfında görebiliyorlardı fakat kulaklarına dolan bilgiler sayesinde onun güçlü ve saygılı bir Alfa olduğunu biliyorlardı. Zaten Jeongguk, ailesiyle onu tanıştırdığında da buna emin olmuşlardı, Taehyung kesinlikle biricik oğullarına çok iyi bakacaktı.
Arkadaşlardan bahsedilmesine gerek bile yoktu çünkü hepsi birbirlerine kısa sürede çok alışmışlar ve sevmişlerdi. Düğün günü -yani bugün- ise eğlencenin dibine vurarak içki yüzünden ufak tefek rezilliklere sebep olmuşlardı ama her şey gönüllerinceydi. Namjoon ve Jimin kendi düğünlerini akıllarına getirerek duygulanmış, Jisoo ve yeni sevgili olmayı başardığı Moonbyul bayılana kadar içip dans etmiş, Hoseok ve Yoongi bu aralar en sık yaptıkları iş için mekan tuvaletinde biraz zaman geçirmiş, Jin ve garson ise koyu bir muhabbete dalmıştı.
Herkes kendilerince güzel anlar yaşayıp gecenin keyfini çıkarırken başrolde olan ikili, üzerlerindeki takım elbiseleri umursamadan kumların üzerine uzanmış ve birbirlerine doğru dönerek aşk dolu dakikalar yaşamıştı. Ara ara geleceğe yönelik sohbet ediyor, arada dayanamayıp öpüşüyor, bazen de gözlerini kapatıp dalgaların huzur veren sesini dinliyorlardı. Tabii bunlar, akıllarındaki "Ne zaman ve nasıl mühürleneceğiz?" Sorusunun varlığını değiştirmiyordu. Gerginlerdi.
Tahmin edersiniz ki birbirlerine tutkuyla bağlı olan bu iki kişinin ve kurtlarının gerginliği uzun sürmezdi. Ama yine de en azından bu gece Omeganın düğünden geldiği gibi Alfasının kucağına atlaması beklenmiyordu.
"Jeongguk?"
"Taehyung dayanamayacağım."
Cümlesini bitirip onun konuşmasına fırsat kalmadan hemen dudaklarına atılmıştı Omega. Alfa ise eşini seve seve kabul edeceğinden ellerini kucağındaki bedenin ince beline koydu ve öpücüğe karşılık vermeye başladı.
Hiç de sakin başlamamışlardı, Jeongguk gayet hızlı hareket ediyor ve eşini de bu hızda yönlendiriyordu. Bir eli Alfasının ensesinde, bir eli yanağındaydı. Kalçaları onun bacakları üzerinde hareket ediyor, sıcak nefesleri yine onun yüzüne çarpıyordu. Düğünleriyle beraber artık tamamen ona sahip gibi hissediyordu, tabii geriye son olarak mühürlenmek kalmıştı ama bu gece o da hallolacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
care of me |taekook✔️
Fanfiction[omegaverse] Sokakta gördüğü sarhoş Alfa'yı evine alan Jeongguk, onun kim olduğundan habersizdi |SemeTae| Alfa Taehyung Omega Jeongguk ~texting + text Baş: 25 Aralık 2021 Son: 4 Şubat 2022