Alfa, beta i omega. Były to role biologiczne, które ujawniały się w wieku dojrzewania.
Kiedy osoby jako role biologiczną dostawały alfę, ich oczy zmieniały się na kolor czerwony. Wyostrzały się wszystkie zmysły, a większość alf robiło się bardziej agresywnych i bardziej terytorialnych. Pojawiał się również mocny zapach, który przyciągał omegi. Poza pojawieniem się zapachu, nowego charakteru i wyostrzonych zmysłów, pojawiała się także aura, która pozwalała na dominację nad słabszymi osobnikami. Ruję, którą przechodziły alfy przeważnie występowała raz lub dwa razy w roku.
Betom oczy zmieniały się na kolor złoty. Wyostrzone zmysły również były, ale nie tak mocne jak u alf i omeg. A charakter po ujawnieni się roli biologicznej zmieniał się bardzo rzadko. Jeden z największych plusów bycia betą było nieprzechodzenie przez ruję i delikatny naturalny zapach.
Omegi miały kolor oczu niebieski. Po ujawnieniu się roli biologicznej robiły się bardziej wrażliwe i czułe niż zazwyczaj. Także tak jak u alf wyostrzyły się zmysły i pojawiał się mocny, aczkolwiek delikatny zapach. Dzięki swojemu zapachowi i urokowi często uwodziły alfy świadomie lub i nie. Niektóre omegi przechodziły ruję co trzy miesiące a inne co miesiąc.
~•~
Min Yoongi to spokojny typ osoby, który ciężko zdenerwować. Nigdy nie lubił być w centrum zainteresowania i zawsze wolał pozostać niezauważonym. Na wszystko był obojętny tak jak jego kamienna mina. Był dość przystojny niestety trochę niski. Kiedy Yoongi był w trzeciej klasie technikum, do ich szkoły dołączył pewien blondynek ze swoim kolegą, którzy okazali się pierwszoklasistami. A to oznaczało, że Yoongi był od nich o dwa lata starszy.
Mały blondynek, który nazywał się Jimin, przyczepił się do Yoongiego i nie chciał puścić. Wszędzie za nim chodził i gadał jak najęty. I mimo początkowej niechęci Yoongiego do blondynka, po niecałych dwóch miesiącach byli jak rodzina. Jimin owinął sobie czarnowłosego wokół palca, a Yoongi doskonale zdawał sobie z tego sprawę. Nie dziwił się, że tak szybko mu to poszło gdyż Jimina nie dało się nie lubić. Był sympatyczny, miły, uroczy, pomocny i wszystkie najlepsze cechy.
Yoongi w trzeciej klasie technikum okazał się alfą, co wszystkich zaskoczyło, ponieważ wyglądał na betę. Ale jego czerwone oczy, mocny zapach cynamonu z cytrusami i aura alfy mówiła sama za siebie. Jimin był z tego powodu bardzo szczęśliwy i wcale tego nie ukrywał. Po ujawnieniu się roli biologicznej czarnowłosy zaczął rosnąć do góry, twarz robić się przystojniejsza i dojrzała, a podejście do Jimina się zmieniło. Zaczął być bardziej zaborczy w stosunku do niego i czujniej go pilnować przed niebezpieczeństwem. Często zostawił na Jiminie mnóstwo swojego zapachu co Jiminowi bardzo się podobało. Oznaczał go swoim zapachem, żeby inne alfy się do niego nie zbliżały, a to oznaczało, że traktuje Jimina jak swojego przyszłego partnera życiowego, ale, że jeszcze jego rola się nie ujawniła to musi czekać i puki co swoim zapachem oznaczać jako swoją własność.
Gdy tylko jakaś obca osoba, nie ważne jaką miała role, zbliżała się do Jimina od razu robił się zazdrosny i strasznie natarczywy. Nie lubił kiedy ktoś obcy się koło niego kręcił lub rozmawiał. Nie licząc Namjoona, Yoongi nie miał innych dotąd przyjaciół. Ciężko było zdobyć jego zaufanie, ale jeśli ktoś już je zyskał, Yoongi traktowal go jak członka rodziny. Taehyung, przyjaciel Jimina, który razem z nim doszedł do szkoły również się zaprzyjaźnił z Yoongim, zyskał jego częściowe zaufanie dopiero po dwóch latach jak Yoongi już kończył technikum, a Jimin i Taehyung byli w trzeciej klasie.
Yoongi zaraz po zakończeniu szkoły poszedł na studia zostawiając Jimina i Taehyunga w technikum. Oczywiście Yoongi bojąc się o Jimina postanowił zamieszkać z Jiminem i odprowadzać go do szkoły. Na początku myślał że blondyn nie będzie chciała z nim mieszkać i będzie musiał go błagać na kolanach jednak Jimin bardzo chętnie się zgodził.
CZYTASZ
The eternal love || yoonmin ||
WerewolfYoongi, jest zakochany w jiminie ze wzajemnością, lecz musi czekać aż jego rola biologiczna się ujawni. Jeśli jimin okaże się betą, ich miłość nie będzie miała prawa przeżyć, ale kiedy okaże się omegą, będą mogli żyć szczęśliwie jako dwójka zakochan...