Razem ze swoją rodziną musiałaś się przeprowadzić do Berlina bo w Polsce mieliście słabe zarobki. Miałaś piętnaście lat.
Wyglądałaś mniej więcej tak:
Był to twój puerwszy dzień w nowej szkole i chodziłaś po niej jak obłąkana. Była zdecydowanie za duża. Zadzwonił już dzwonek a ty nadal nie wiedziałaś gdzie masz lekcje.Gdy tak biegłaś po wszystkich korytarzach, wpadłaś na kogoś.
- Entschuldigen Sie! (Przepraszam)- powiedziałaś zażenowana, teraz zauważyłaś na kogo wpadłaś. Był to przystojny nastolatek z pięknymi, blond włosami oraz niebieskimi oczami. Słyszałaś o nim, był podobno największym bad boyem z całej szkoły a już pierwszego dnia przed nim się upokorzyłaś.
- Hallo baby girl, wie heißt du? (hej baby girl, jak się nazywasz?- spytał z cwanym uśmieszkiem, jeszcze bardziej się zarumieniłaś.
- Katarzyna Zielonko.- podałaś mu rękę a on po usłyszeniu twojego imienia spojrzał na ciebie ze zdziwieniem. - Ich bin aus Polen und dies ist mein erster Tag hier. ( Jestem z polski i to jest mój pierwszy dzień tutaj)
- Gut. (Okej)- wychrypiał poprawiając lśniące od szkolnych lamp włosy.- Wo Sie Shule?( gdzie masz lekcje?)
- Ich weiß nicht.- odpowiedziałaś zgodnie z prawdą, on nagle zaczął tańczyć.-
Was fällt dir ein, du miese Ratte?! ( Co ty kurwa odpierdalasz.- Hallo. Ich bin Rolli.
Wie heißt du?
Ich bin fünfzehn.
Wie alt bist du?- śpiewał na cały korytarz, wyglądał tak:
Kiedy skończył, ty zaczęłaś się wycofywać. Już wiedziałaś czemu wszyscy się go słuchają, chyba był opętany.- WO WILLST DU HIN BABY GIRL?!? ( gdzie idziesz baby girl?- zaczął pytać gdy byłaś już na parkingu szkoły.- Triff mich morgen hier.( spotkajmy się jutro tutaj.
I odszedł, a ty jak zaczarowana patrzyłaś na niego.
Miał on coś w sobie.
Nigdy nie spotkałaś chłopaka tak innego, na myśl o nim od razu się rumieniłaś. Ciarki ci się pojawiały na całym ciele gdy przypominałaś sobie jego twarz. Jego twarz, była najpiękniejszym co w życiu widziałaś. Jak arcydzieło.
Wracałaś do domu gdy dostałaś wiadomość.
Nieznajomy numer
Zostaw go w spokoju albo zabije ci matkę
Co?
Zaczęłaś się trząść, deszcz padał z nieba a ty się cholernie bałaś. Nie wiedziałaś nawet kto to był, położyłaś się na drodze i zaczęłaś się turlać ze stresu. Gdy nagle sobie coś przypomniałaś...
CZYTASZ
Jesteś mein Favorit baby girl- Rolli Schmidt Hallo aus Berlin
FanfictionJesteś piętnastoletnią dziewczyną która przeprowadza się do Berlina. Rozumiesz tylko trochę z podstaw języka niemieckiego, spotykasz jednak pierwszego dnia przystojnego chłopaka o imieniu Rolli Schmidt...