Ağlamak zayıflık mı? Sence' gözyaşlarını artık durduramayan melez genç balkonun korkuluklarına yaslanırken kül sarışına sorusunu yöneltti. Sahi bu duruma nasıl gelmişlerdi , bütün bu olay sabah başlamıştı değilmi .
(Sabah üçüncü saat )
Kahramanlık adı belirleyecekti her biri kendine bunun için bu dersi +18 kahraman olan Midnight üstlenmişti ,heycanla dersin konusunu anlatmış herkesin bir ad bulması için onlara zaman vermişti .
Zaman hızla geçmiş sırayla herkes isimlerini açıklamıştı sıra melez olan gence geldiğinde sınıf kürsüsüne çıkıp elindeki yazı tahtasını aynı donuk ifade ile sınıfa döndürdü , şaşkın gözler ona döndüğünde mırıldanmalar ve fısıldaşmalar artmış herkes büyük bir şaşkınlık ile meleze bakıyordu . Kadın ses tonunu olabildiğince düzgün çıkarmaya özen gösterirken merakını gizleyememiş ve sorusunu öğrencisine yöneltmişti .
"Tatlım biliyorsun bu senin kendi adın ,,bunu bence biraz daha düşünmelisin " tatlı bir şekilde öğrencisini yerine gönderirken kül sarışın hafif bir merakla sordu 'Shoto 'ha"
İşte olaylar böyle gerçekleşmişti ,daha sonra yatma saati geldiğinde Shoto balkona çıkmış nerdeyse üç dört saat soğuğu önemsemeden orada durmuş geceyi izlemişti . Küçük bir ormanda olan bu yeri sadece ay ve yıldızların ışığı aydınlatıyordu , melez genç küçükken karanlıktan nasıl korktuğunu hatırladı şimdiyse onun için yalvaracak hala gelmişti . Balkon kapısının yavaşça açılması ile o yöne döndü, elinde iki bardak ile duran kül sarışını gördü kapıyı kapatmış yanına adımlıyordu .
Elindeki bardağı karşısındaki meleze uzattı , minnettar bi şekilde bardağı aldı çocuk küçük bir 'teşekkürler ' çıktı azından geri aynı yerini alırken , kül sarışında onunla aynı şekilde yerini aldı "oi half in half bu gün neden kendi adını kahraman adın olarak seçtin " melez kül sarışının ona taktığı adı duyunca gülümsedi ,alışmıştı şuana kadar ne todoroki adını nede Shoto adını onun azından duymamıştı. Ayrıca bu kül sarışına güvenebileceğini biliyordu bir iki kez panik atak geçirdiğinde ona yardım etmiş bu olaylar hiç olmamış gibi davranmıştı 'sadece insanların beni todoroki olarak değil shoto olarak bilmelerini istiyorum ' . Kül sarışın şaşırdı Todoroki ailesi büyük ve ünlü bir aileydi bir çocuk neden bir Todoroki olarak anılmak istemezdiki "hey lanet olası ekstra bir Todoroki olmak iyi bişey olmlı bunu neden istemiyorsun" , Melez küçük bir kahkaha attı 'düşündüğün gibi değil , bir Todoroki olmak berbat ' , dilini damağına vurarak küçük bir tch sesi çıkardı "seni zengin ve sorunlu velet şimdi bana burda ne dönüyorsa anlat ve rahatla bok parçası " 'bunu istediğine emin misin uzun hikayedir ' "sadece anlat half in half '
Ağlamak zayıflık mı? Sence' gözyaşlarını artık durduramayan melez genç balkonun korkuluklarına yaslanırken kül sarışına sorusunu yöneltti. İçindekileri dökmüş rahatlamıştı ,bu adı neden istediğini söylemişti . Kül sarışın aya bakarken ne diyeceğini bilmediği ilk anı yaşıyordu ama oda ona bir sırrından bahsedebilirdi değilmi " bende ağlarım half in half , ağlamak bir zayıflık değildir" melez bunu duyduğunda şaşırmıştı demek onun gibi güçlü biride ağlıyordu
Kül sarışın melezin karşısında diz çöktü yanakları ıslanmış ,gözleri yeni yaşları akıtmak için dolmuştu "bende ağlarım SHOTO " çocuk adının üstüne basıla basıla kül sarışından duyduğunda şaşırmıştı . 'Ah sanırım yarın Midnight 'ın yanına gitsem iyi olacak ' "hey o nedenmiş Shoto " ' kahramanlık adım onu değiştirmek istiyorum ' "ah ama o lanet amacın ,her neyse adın ne olacak" kül sarışının nadir ve içten gülümsemesine sıcak bir gülümseme sundu melez 'cold hot ' (soğuk sıcak)
(Baku 'nun sürekli meleze kullandığı ilk takma ad)