Selamlar uzun bir süre yazamadığım için özür dilerim,ayrıca bekleyenler varsa onlarada teşekkür ederim, sabrınız için minnettarım iyi okumalar dilerim.
Her bir kısa çizgi karakter konuşması olarak belirtilmediği sürece farklı haber ajanslarının konuşmasıdr
-haber ajansları
-karakter konuşmaları
-elimize geçen yeni bilgiler ile todoroki ailesinin büyük bir yas içinde olduğunu söyleyebiliriz
-kahramanlar yeni kayba karşı nasıl bir tepki verecekler
-kaybın görüntülerine henüz ulaşılamıyor ,cesedin hala bulunamadığı söylentileri ise hızla yayılıyor
-haber ajansı çalışanlarının akademi yada todoroki ailesine yaklaşmasına izin verilmiyor
-basının daha ne kadar uzak tutulabileceği ,veya kaybın ne zaman açıklanacağı henüz meçhul
-öğretmenler ve ulaşılan bazı kahramanların tek cevabı kaybın öldüğünden emin olmadan asılsız haberlerin çıkmaması yönünde
-ölüm haberlerini yalanlayan kahramanlar daha ne kadar halktan bu durumu saklayacak
-halkın paniği artmış durumda,
akıllarda tek soru var,
kötüler ligi artık herkese ulaşabilirmiElindeki kumanda ile sürekli kanal değiştiriyor, haber kanallarını kısa kısa dinliyor, sigarasını yakıyor bittikçe yenisi alıyordu. Ortamdaki tek ışık kaynağı ise karşısında duran televizyon du . Kısa kısa karanlıklar gözlerine vuruyor, her bir saniye oluşan kısa karanlıkta çığlıklar kulaklarında yankılanıp duruyordu.
"Hey" ani sessizliğin doldurduğu odada duyduğu sesle irkildi ve sesin geldiği yöne çevirdi başını yavaşça , ağır hareketlerinin sebebini merak etmiyorda değildi ya neyse! "Haberleri dinlemeyi kesmelisin yada sürekli kanal değiştirip durma sinir bozucu" ekranda yansıyan ışıkla az uz da seçsede simasını bu kişinin özel olan bir çok yanıyla kim olduğunu anlamak imkansız değildi. Kırmızı ve beyaz saçları, yüzündeki hafif soluk yarası, biri mavi biri gri gözleri, gözlerindeki soğuk bakışı kim tanımazdı ki onu ünlü kahramanın oğlu Todoroki Shoto.
'Ne işin var burda, nasıl girdin buraya, bu kadar sessiz bir şekilde nasıl girdin, ne planlıyorsun ha? ' Shoto bir süre sessiz kaldı karşısındaki adamı inceledi meraklı gözleri, dünya dışı bir varlık gibiydi onun için ,karşılaştıkları ve Touya olduğunu açıkladığı ilk andan itibaren merak etmişti onu, nasıl birine dönüşmüştü acaba. İlk defa yakından görebilmişti yıllar sonra abisini ,bembeyaz kar misali saçları mavi gözlerini örtüyor, denizlerindeki fırtınalı dalgaları saklıyordu. Yüzündeki yaralardan kan sızıyor ,yanıklardan oluşan farklı cilt tonları açıkça görülüyordu. Yüzündeki demir parçaları ise onu bambaşka bir yapmaya yetmişti.