Selammm nasılsınız umarim iyisinizdir☆
Yeni bölüm
hürkan'dan;
Ne yaşıyor bu cocuk diye geçirdim içimden.
Ali ayağa kalkip;Ali=neyse ben kalkayım geç oldu.
Emre=aynen ya kalkalim.
Mert=Ben kaan'da kalıyorum bugün siz gidin.Üçümüz ayağa kalkıp kapıya ilerledik.
Kaan=hadi görüşürüzz
Dışarı çıkınca ali'yle vedalastik ve yürümeye başladık.
Emre=hürkan
Hürkan=hm?
Emre=bir sey sormak istiyorum ama kendi fikirlerini soyle.
Hürkan=tamam sor.
Emre=Kaan ve Mert hakkında ne düşünüyorsun?
Hürkan=Hmm bence birbirlerinden hoşlanıyorlar
Emre=bende öyle düşünüyodum.Emre'nin evinin önüne gelince durduk.
Hürkan=hadi görüşürüz.
Emre=sey ya bende kalsana bugün oyun falan oynariz.
Hürkan=şuan olmaz sanırım video editlemem lazim başka zaman olsa?
Emre=olur tabii görüşürüz.
Hürkan=görüşürüz.Emre'yi bırakıp yürümeye basladim acaba kalsamiydim diye düşündüm yaklaşık 10 dakika yürüdükten sonra eve vardım kapıyı arkamdan örtüp odama ciktim üzerimi değiştirip yatağa uzandım ve düşünmeye başladım.
Yazardan;
Emre eve girip kapiyi örttü kapinin önüne çöküp kafasını kapıya yasladı ne olmuştu ona? neden kafası bu kadar karışıktı? Çöktüğü yerden kalkarak mutfağa girdi.
Bir bardak su alıp içtikten sonra salon daki koltuğa oturdu ve düşündü arkadaşları için,kendisi için,hayatı için kendini tuhaf hissediyordu yaptığı şeyler icin pişman mıydı?
Onu bu şekilde rahatsiz etmeli miydi?
Kendi kendine cevap verdi;Hayır.
Ama yapacak mıydı? Evet.Ama neden sadece eğlence icin bunu yapacak mıydı?
Diye düşündü.
Ama hürkan neden böyle saçma bir hesaba inansin ki?Emre kafasını saate doğru çevirdi saar 12'ye geliyordu derin bi nefes alıp verdi. Kapının çalmasıyla irkildi ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdü kapi deliğinden dışarıya baktı gelen Hürkan di neden gelmişti hani işleri vardı?
Yavaşça kapıyı açtı
Emre=ne oldu?
Hürkan=konuşmamız lazım.Dedi ve içeriye girdi.
Devam edecek.
Of cok kotu oldu bu ya neyse düzeltiriz.