3.Sezon 1.Bölüm (68.Bölüm)
"Her şeyin başladığı yerdeyiz..."
Ard-arda 2 silah sesi duyulur...Silah 2-ci kez patladığında kurşun Feriha'ya isabet eder..Feriha gözlerindeki derin hüzünle ve pişmanlıkla Emir'e bakıyordur..Az sonra elindeki evlilik cüzdanı elinden yere düşer..
Emir(İç ses)-Bize şahit olan yerdeyiz Feriha...Her şeyin başladığı yerdeyiz..Seni çok seviyorum..
Feriha(İç ses)-Her şeyin başladığı yerdeyiz..Seni çok seviyorum..Az sonra Feriha kanlar içinde Emir'in kollarına yığılır...Her kes çığlık-çığlığadır..Bir tarafda Zehra,diger tarafda Feriha...
Emir-Feriha!Sakın bırakma kendini,sevgilim!Sakın bırakma Feriha!Ambulans çağırın!Koray,Hande ambulansı arayın!
Olayın şokunu atlatan Hande ambulansı arar..Rıza napacağını şaşırmış halde yere çöker..Bir tarafda kızı,diger tarafda karısı vardır..
Peki Feriha'yla Zehra'yı vuran kimdi?Birazdan polisler ve ambulans olay yerine geldi.Feriha ve Zehra hastaneye kaldırılırken polisler onları öldürmeye çalışan kişiyi "Halili" yakaladı..
Levent hoca olanları uzaktan izlerken,buna daha fazla dayanamayıp hastaneye gider..Ferihayla Zehrayı ameliyata alırlar..Her kes adeta yıkılmıştır..En çokta Emir..Koray ve Hande bir an olsun yanından ayrılmıyordu..
Emir-Koray,ben onsuz yaşayamam..Ben Ferihasız yaşayamam..
Koray-Öyle bir şey olmayacak,Emir..Feriha güçlü kızdır.İyileşecek merak etme..Koray Emir'e sarılır..
Hande-Kim yapmış ola bilir böyle bir şeyi?
O sırada Lara yanlarıma gelir..
Lara-Psikopat Halil yapmış..
Hande-Nasıl olur bu?O adam hastanedeydi,tedavi alıyordu..Nasıl kaçmış ola bilir?Kaçmasını geçtim,Ferihayla Emir'in evlendiğini nereden öğrenmiş ki?
Lara-Orasını bilemiyorum..Şu an tek önemli şey Ferihayla Zehra teyzenin iyi olması..Bu konuşmanın ardından Lara Tüli'nin yani annesinin yanına döner..
Polisler Halil'i yakalar..Halil iyileşdiği için artık yasal olarak ceza alabilecek durumdadır..Tüm bunlardan önce olayla ilgili sorular sormak için onu sorgu odasına alırlar..Sorguyu komiser Kıraç yönetiyordur..
Kıraç-Ne zamandır taburcu oldun?
Halilden cevap gelmez...
Kıraç-Sana bir soru sordum..Ne zamandır taburcu oldun?
Halil-2 gün oldu..
Kıraç-Dosyana baktım,önceden yaptığın her şeyden akıl sağlığı yerinde değil raporuyla yırtmışsın..Ama şimdi tedavi olup iyileşmişsin..İyileştiğin halde bunu neden yaptın?Ferihayı neden öldürmeye çalıştın?
Halil-Ben Ferihayı öldürmeye çalışmadım!Ben ona asla zarar vermem!O beni sevmesede ben onu çok sevdim..Ona asla kötülük yapmam..Ben o yılan kadınla o şerefsiz herifi öldürmek istedim sadece..O kadın..Zehra..Bizim yuvamızı yıktı..Ölmeliydi..Her şey onun yüzünden oldu..Ona ateş ettim..Sonra,sonra o herife ateş edecektim..Dans ediyorlardı,Feriha döndü..Kurşum ona isabet etti..Yanlışlıkla oldu..Ben asla zarar vermem ki Ferihaya.Ben onu çok seviyorum!Halil ağlamaya başlar..Az sonra Kıraç odadan çıkar..Ekip arkadaşlarıyla konuşur..
Kıraç-Bu adamın tekrar psikolojik bir testten geçmesi gerekiyor..Konuşmasından belli,bu adam hasta..Nasıl taburcu ede bilirler?
Ve uzun bekleyişten sonra Zehra ameliyattan çıkıp normal odaya alınır..
Rıza-Durumu nasıl doktor bey?İyileşecek mi?
Doktor-Ameliyat iyi geçdi,kurşun sağ-salim çıkarıldı.Bir süre misafir ettikten sonra taburci edeceğiz Zehra hanımı..
Rıza-Allahım sana çok Şükür..Kızım peki,kızımın durumu nasıl?
Doktor-Şu an ameliyatı devam ediyor diye biliyorum..Birazdan doktoru gerekli bilgileri verecektir size..Zehra hanım kendine gelir-gelmez göre bilirsiniz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adını Feriha Koydum
Teen FictionEmir ve Feriha tam kavuşacakken beklenmedik bir olay yaşanır.Düğün günü Feriha ve Zehra Halil tarafından vurulur.Bu olay her kesi adeta yıkar.Her şeye rağmen Feriha ve Zehra yaşama tutunmayı başarır ama bundan sonra hiç bir şey eskisi gibi olmayacak...