Em dic Martina, la gent em defineix com una noia amb molt bon cor, però molt mal gèni, cabells llargs d'un color castany clar i ulls marró xocolata, baixa però amb caràcter fort, per tant, no vaig de tonteries.
La Mire, la meva millor amiga, és alta, amb un caràcter més tranquil i pacífic, té els cabells llargs i obscurs i uns ulls verdosos.
Les dues hem perdut tot el que teniem gràcies al Pol, un desgraciat que s'ha fet president del Congrés de Libertatem, això vol dir que ho controla absolutament tot, és irònic, oi? "Libertatem", llibertat, però aquí l'única cosa que hi ha lliure són els goril•les del Pol, homes de dos metres, matats del gimnàs amb una AK 47 a cada banda de la cintura. "És per la seguretat de tothom" una merda, és per què a ningú se li acudeixi sortir del mapa, que us tenim calats cabrons.
Us preguntareu què és això de Congrés de Libertatem, doncs bé, és un gran grup de gent amb uns ideals poc racionals que el seu objectiu és eliminar tota persona de color pel simple fet de ser-ho.
La Mire és una noia negra, crec que me'n havia oblidat de dir-ho, per això el Pol va anar personalment a casa seva mentre sopava tota la familia reunida i es va liar a trets, 5 persones innocents van perdre la vida aquell vespre, per sort la Mire no va ser una d'aquelles, la bala va atravessar-li l'homoplat, va quedar estirada allà durant una mitja hora, quan vaig anar a fer-li una visita sorpresa me la vaig trobar allà, ràpidament vaig cridar a una ambulància i per sort només van ser unes setmanes de repós, però mai va poder perdonar-s'ho.
Des d'aquell moment vam reunir forces, armes i munició com vam poder i vam preparar-nos per fer justícia.
ESTÁS LEYENDO
INSURRECTE
RandomMartina, una noia de 18 anys amb sed de venjança des que el Pol, president del Consell de Libertatem, va manar matar a la germana de la Martina juntament amb tot el seu poble. Mireia, noia de 19 anys, millor amiga de la Martina i millor confident i...