Powerpuff girls ve Rowdyruff erkek liseyi ve üniversiteyi bitireli yıllar oldu hepsi iş sahibi oldu aynı şeyler powerpunk ve rowdyrightlar içinde geçerliydi. Peki villetowns ve townsville nasıl iki barış boyut oldu? kısaca;
Yıllar geçtikçe olgunlaştılar ve o tür şeylere pek girmediler bu yüzden iki şehrin başkanı boyutlar arası barış imzaladı. Profesörün boyut makinesi sayesinde rahatça iki şehir geçiş yapabiliyordu.
Blossom profesör oldu zekasını her yerde konuşturuyordu, bubbles stilistlikten mezun olsa da o sevdiği şeyi yaptı boomer ile bir hayvanat bahçesi açtı ama sıradan bir hayvanat bahçesi değildi, yaralanmış, yalnız, yardıma muhtaç vahşi ve diğer hayvanları alıp bakıyorlardı gitmek istemeyen hayvanlar kalıyor gidecek olanları bırakıyorlardı Bubbles hayvanlarla konuşabildiği için bunu rahatça anlıyordu, BC ve Butch spor lisesinde oldukları için gene spor üniversitesinden devam ettiler ve her dalda başarılı oldular bunun üzerine kendi spor merkezlerini açtılar ve gün geçtikçe büyüttüler. Brick ise ciddiliği katılığı ve belli etmediği zekasıyla özel harekat polislerinin liderliğini almayı başardı.
Gelelim Villetowns'a;
Berserk'in hiç göstermediği bir yön yönü de; yemek ve tatlı yapmayı sevmeseydi ama kim kötülükler kraliçesinin böyle bir hobisi olduğuna inanır ki? Blake onu destekledi ve Berserk kendi pastanesini açtı çünkü okulu üniversitenin yarım bir döneminden sonra bırakmıştı. Ama kısa zamanda en iyi pastaneyi açtı ama kötülüğünü orada da konuşturuyordu parayı vermeden girmek yasak acıma yok!
Brat güzelliği seçkinliği ve mükemmel fiziğiyle harika bir model oldu ,reklamlarda yer aldı ve hep dikkat çekti. Brute liseyi yarım yamalak bitirdi ama umurunda değildi bir meslekte istemiyordu, o bir savaşçıydı şehrin en iyi kılıç ve silah kullanan kişisiydi o boyutlar arası savaşlara katılıyordu.
Blake ise aynı Brute gibi okulu takmıyordu amacı lise diplomasını alıp okulu bırakmaktı ve öyle yaptı ,bash ve breaker ve berserk sayesinde oda kendi eğlence merkezini açtı tam Blake'lik iş, atari alanı, bur cubur parkı, video oyunları ve konsolları, eğlenceli olan her şey!
Bash aynı Blossom gibi bir profesör olmuştu Blossom ile ortaktı bir çok icatları ve formülleri vardı. Breaker ise bir veteriner olmuştu çünkü hayvanları çok seviyordu hatta bubbles ve boomer'a gidip bazen onlara yardım ediyordu ve en yakın arkadaşı olan Paul vardı bir kurt insandı breaker'ın çocukluk arkdaşıydı.
Blisstina ve Blizzard astronomi alanında iş yapıyorlardı bazen uzayda bazen merkezde , Bunny arkeolog olmuştu, Buddy (lenachan kanalına ait mor oğlan) o bir dans hocası olmuştu her çeşit dansı öğretiyordu, Bell ile Ben Megaville'den taşınıp townsville'e yerleşti ve kendi buz pistlerini açtılar.
Evet işte hepsinin meslekleri bu kadar. Blossom ve Bash özellikle boyut makinesi ile ilgileniyorlardı çünkü başka boyut koordinatları bulmuşlardı hepsini not edip bir kitap haline getirdiler ve bu kitap sayesinde farklı yerler keşfettiler. Canavar boyutu, müzik boyutu, aşk boyutu ve daha bir çok değişik boyut. Bu boyutlardan da görev talepleri aldılar ve başka boyutlara da görevlere gittiler. Bir çok önemli silah ve güçler elde ettiler ama hep aynı kişilikteydiler.
Ama Hım hala aynı Hım'di hep sorunlar çıkarırdı ve onlara musallat olurdu özellikle biricik oğlu brick'e özel takıntısı vardı. Drax'ta aynı şekilde hala sorun çıkarıyordu, Gelelim diğer bir kötülere rowdyrock boys ve rowdyrouge girls onlarda birlik olmuşlardı ve kendi şehirlerini birleştirip Badville adında bir şehir/ülke kurmuşlardı, ama townsville ile villetowns'a tehlike saçıyorlardı bunun üzerine blossom ile bash uzun bir uğraştan sonra onların boyutunu ebedi olarak kapattı ve RRG ile RRKB bir daha asla başka boyutlara geçiş yapamadı, onlar badville'i yönetiyorlardı.
Bellicose en güçlüleriydi kas gücü bakımından RRKB'den bile güçlüydü şehrin kraliçesiydi, şehrin kralı ise Blaze idi. Bedlam ve Blaster Savaş kuvvetlerini yönetiyordu , Bruiser ile Blade ise casus ve ajanları yönetiyordu maviler savaşma konusunda ikisinden daha iyiydi, kısaca bu altı kötü hala kötü ve daha acımasızdı.
Kısaca her şey böyle gelişti hepsi evlendi ve çocuk sahibi oldu hepsinin çocuklarını kısaca tanıyalım;
-Blossom x Brick;
Bardon (19) , Bloom (17), Brass (15), ikizler Blost ve Blast (13) ve Brenta(6)
-Bubbles x Boomer;
Boris (öldü - 25), Brook (18), Belle (17)
-Buttercup x Butch;
Batson (19), Butterfly (18), ikizler Burst ve Bullet (15)
-Blisstina x Blizzard;
ikizler Bianca ve Brain (19)
-Bunny x Buddy;
Buffy (16), Bob (15)
-Bell x Ben;
Blaine (17), Beck (6)
-Berserk x Blake;
Blythe (19), ikizler Boston Berry (18), Brock (17)
-Brat x Bash;
Bee (18), Bryson (17), Brash (15)
-Brute x Breaker;
ikizler Bruce ve Bluff (18), Bogey (16-17), Brutus (8)
Arkadaşları da aynı şekilde kendi ailelerini kurmuştu onlarında çocukları vardı. Dexter Blossom ile arkadaştı ve araları iyiydi ama Brick ve Buttercup için aynısı söylenemez. Normallerin çocukları;
-Dexter x Olga;
Carl (18)
-Robin x Mike;
Ivan (15)
-Paul x Gloria;
Darla (17), Kim (9)
-Mitch x Ria;
Steve (19) , Minty (17), Charles (16)
-Drax x Anastasia
Alice (16)
-Morebucks x Jack;
ikizler Jocab ve Caleb (20), Hubert (14 ve Öz babası jack değil drax)
-Queenie x Tom;
Mike (17), anais(14)
---------
Rowdyrock boys ve Rowdyrouge girls'ün çocukları;
-Bellicose x Blaze;
Elian (19) , Ethan (12)
-Bedlam x Blaster;
Elena (15), Elisa (13)
Bruiser x Blade;
Elvis (17), Elvin (14)
Çocukların çocukları bunlardır ve LenaChan kanalına aittir. Bilemediğiniz yorumlarda lütfen belirtiniz.
Queenie Villetownsta yaşayan fakir ama iyi kalpli Rowdyright Boys'un en yakın arkadaşı yani daha Morebucks'ın iyi versiyonu, Drax villetownsta kötü bir bilimciydi ve powerpunkla dosttu yani sadece Berserk ile. Diğer ekstra karakterler bize aittir, Tom, Ria, Gloria, Anastasia
Tom Fransalı, Ria Japonyalı, Gloria Meksikalı ve Anastasia Rusyalı.
DEVAM EDECEK...
YOU ARE READING
Yeni Baştan / PPG RRB PPNKG RRTB
RandomPPG RRB'nin yıllarından sonra evlilik dönemleri başlıyor derken hepsi çoluk çocuğa karışıyor ama tek ppg rrb değil diğer chemical x'lerde~ Not: Hikayedeki tüm karakterlerin tasarımı kişiliği lenachan'a aittir ve orijinaldir! Hikayenin bazı yerlerind...