Tom kahvaltıyı hazırlarken bir süre mutfağa girmeden onu izledim sonra geri odama dönerek pijamalarımı çıkardım ve eşofmanı üzerime geçirdim. Takrar mutfağa girmek için döndüğümde Tom telefonla konuşuyordu. Farkettirmeden onu dinledim. Tamam yaptığım hep hoş değildi ama merak etmiştim.
"Nadia ile fotoğraflarımızın basına düşmemesi gerek." Nadia'nın ismini durunca tüylerim ürperdi. Tamam iyi bir kızdı ama sevmiyordum işte. Bir zamanlar Tom ile çıkmışlardı,yani uzun bir zaman önce şimdi ise Tom'un ondan bahsetmesi canımı sıkmıştı.
kendimi toparlayıp mutfağa girdim. Tom da o sırada telefonu kapattı ve masaya oturdu. Biraz sinirli gibiydi. Konuşmanın tamamını duymamıştım fakat telefon konuşması yüzünden sinirli olduğu barizdi.
"Tom sen iyi misin? Bir şeye sinirlenmiş gibi duruyorsun."Ona baktığımda bana gülümsedi."iyiyim sorun yok güzelim"
Güzelim mi?
Bana
Güzelim dedi
AĞAĞĞA
Tamam Asley kendine gelDilim tutulmuştu ve ben sadece "peki"diyenilmiştim.
Tom gittikten sonra biraz yürüyüş yapmak için giyindim ve dışarı çıktım.
Hava biraz soğuktu. Sonuçta sonbahar aylarındaydın kulaklığımı takıp hafif bir müzik açtım ve yolda yürümeye devam ettim. Bir kahveci görünce içeriye girdim. Hayır kahve almadım sıcak çikolataa, masaların birine oturdum ve sıcak çikolatamı yudumlarken tanıdık bir ses duydum. Bu Harrison idi. Karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu ve kendisine de bir kahve söyledi."Hasta olduğunu sanıyordum. Burda ne işin var?" Saka gibi tam o sırada öksürmeye basladım ve harrison bir bardan su getirdikten sonra onu içtim ve güldüm."Senin hastalık galiba psikolojinle alakalı belli." Bana test ters bakarak dalga geçti.
"Ya cidden hastayım ama 2 gündür evden çıkmıyorum sıkıldım."
"İlaç olarak Tom'u getireyim mi?" Bu demesiyle o sırada içtiğim sıcak çikolatayı ağzımdan müskürttüm
Bu iğrenç Asley
Kesinlikle katılıyorum."Tom ne alaka ya"
"Sanki bilmiyorum" Ona 'neyi?' der gibi baktım."Tom'a karşı hislerin olduğunu biliyorum."
Bilmesen zaten
"Ve evet bunu Tom'a söylemem"İçime bir rahatlık gelmesiyle nefesimi dışarıya verdim ve gülümsedim.
"Harika bi arkadaş olduğunu söylemiş miydim?"
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Are We Just Friends?| Tom Holland [Texting]
FanfictionGizlinumara: Ah kimin için atıyor bu yürek Gizlinumara: Söyle kimin için atıyor bu yürek Tom: Napıp ediyor sevdiğini üzüyor Gizlinumara: Aklımız ermez aman Allah... Umarım yarıda bırakacağım bir kurgu olmaz:)