Baştan uyarımı yapmak istiyorum. Bu yazı soooon derece uzun olacak :) Ama sizleri sıkmadan, olabildiğince işin eğlenceli taraflarıyla dolduracağım yazıyı. İnternet ortamı zaten sürüsüne bereket bilgi ve tanıtım yazılarıyla dolu olduğu için bu yazı bilindik tanıtım yazıları gibi olmayacak yani :) Hayalperestin hayal dünyasının kapıları, ona en çok hayal kurduran şey ile açılmalı diye düşündüm.
Ve işte karşınızda K-POP’un Kralı, Uzakdoğu’nun en başarılı müzik gruplarından biri:
İlk yazımda başlamak zordur demiştim, konu BIGBANG olunca başlamak da gerisini getirmek de hem çok zor hem de çok kolay. Anlatılabilecek, dikkat çekecek, bilgi verilebilecek o kadar çok şey var ki!
BIGBANG; hayal kurmayı çoook seven biri olarak hayallerime inanmayı bana öğreten grup. Hayallerimin peşinden koşarsam, tökezlesem bile o yoldan geri dönmeden sadece istediğim yöne doğru gitmeye devam edersem, bütün o hayalleri gerçekleştirebileceğime dair bana umut ve güven veren grup. Çünkü onlar hayal etmişler, hayallerini gerçekleştirebileceklerine inanmışlar ve en sonunda başarmışlar.
Öncelikle hiç bilmeyenler için kısa bir özet geçmem gerekirse; BIGBANG Güney Koreli 5 adet müzik aşığı gencin oluşturduğu, sahne performanslarıyla dikkat çeken, müzik tarzlarıyla KPOP eksenini kendi yönlerine kaydıran, sadece Asya’da değil Avrupa ve Amerika’da da kalabalık hayran topluluklarına sahip olan enfes bir grup. Bu yazıda sizlere BIGBANG’in müzikal başarılarının yanı sıra özel hayatlarından da bahsetmekistiyorum.Bu girizgahı daha da uzatırım ama sonra susmayacağımdan endişe ediyorum o yüzden lafı çok uzatmadan direk konuya giriyor ve üyeleri kendi cümlelerimle sizlere tanıtıyorum :)
G-DRAGON
İsmini ilk duyduğumda anime karakteri sandığım, 1988 doğumlu bir müzik dehası. Nüfustaki ismi Kwon Ji Yong; fakat Korece ejderha anlamına gelen, bizdeki okunuşuyla Yong kelimesi bu delikanlının ismiyle benzeşince hadi bunu İngilizce yapıp Dragon’u oraya yapıştıralım , eh hadi bari olmuşken Ji’yi de G yapıp işin içine iyice hava katalım diye düşünüp sahne ismini G-Dragon yapmışlar. Kısaltması da GD’dir. Kendi deyimiyle Gold and Diamond’s boy :) Bak bak zekaya bak :)
Kendisi hakkında çenemi tutamayıp sayfalarca yazmaktan çok korkuyorum çünkü birazdan anlatmaya başlayacağım bu beyefendi hayalperestin zayıf noktasıdır efenim.
Bu yüzden sanırım en uzun tanıtım G-Dragon’a ait olacak. Neyse lafı uzatmayayım daha fazla.
İlk kısımları ciddiyetle anlatacağım çünkü eğlenceli kısımları sona sakladım.
Buyrunuz :)
G-Dragon için fazlaca şey yazılıp çizilebilir. Tek başına BIGBANG’in beyin takımıdır, şirketindeki herkese müzik adına faydası dokunur. Şarkı sözlerini yazar, müzikleri yapar, kayıtlarda bizzat bulunur, durum yönlendirmesi yapar, kısacası prodüktörlük yönü de kuvvetlidir. İyi dans eder, çok çalışır. Fikir bankası olarak bilinir, olaylara herkesten farklı yaklaşabilmesi ve kendine has bakış açısıyla olayları yorumlayabilmesi bulunduğu şirketteki kişiler tarafından da fazlaca dillendirilmektedir. Güney Kore’nin moda ikonudur, giydiği her kıyafet bir hafta içinde moda olur. Bu yüzden Güney Kore’nin moda piyasasında yer edinmek isteyen markalar kendisine sponsorluk kapılarını sonuna kadar açar.
Geçmişe gidersek, çok küçük yaşlarda katıldığı televizyon şovları ve yaptığı danslar ile “Ben başından beri bu camiaya aittim” dediğini duyabiliriz aslında. Hayatı boyunca iyi dans edip şarkı söylemekten başka bir hayali olmamış. Şu an çok iyi dans edip harika şarkı söyleyebilen,bununla da kalmayıp yaptığı şarkılarla markalaşan biri olarak daha basit hayalleri var “Yemek, uymak, bir daha yemek bir daha uyumak ve tekrar yemek, tekrar uyumak” gibi :):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bigbang Bigbang Bigbang <3
FanfictionBİGBANG GRUP ÜYELERİ : G-DRAGON T.O.P TAEYANG D-LİTE SEUNGRİ bu hikayemiz gerçektir :) bigbang'i iyice tanıyıp sevmemize yardımcı olacak hikayemiz.bigbang'in hakkında bilinmeyenleri . Çok eğlenmenizi dilerim . Güney Kore fanları ve Bigbang Fanları <3