Part 2 ~~ Big Bang Hakkında Bilinmeyenler

1.7K 24 0
                                    

Okuldayken Seungri'nin başı sürekli belaya girerdi çünkü o uzun saçlarını kestirmeyi herzaman sevmezdi.

Seungri bir keresinde TOP'nin dışarı çıkma teklifini kabul etmedi.T.O.P ona öyle korkunç bir ifadeyle baktı ki Seungri hayatının tehlikede olduğunu hissetti

G-Dragon'ın kendi adına 107 şarkının telif hakkına sahip.

G-Dragon, TOP ile aynı ortaokula; Taeyang ile de aynı liseye gitti.

Seungri çıkış yapmadan 1 yıl önce 15 yaşındayken YG'de eğitildi.

TOP'nin öptüğü erkek ünlüler ; G-Dragon ve Seungri. (oldukça iğrenç.)

Taeyang ve G-Dragon,Seungri'yi uyurken hep sinirlendiriler ama Seungri bundan hiç hoşnut değil.

Daesung şaka niyetine bir keresinde "Yemek yemeyi çok seviyorum bu yüzden resturantlarda çalıyorum" demiş.G-Dragon'da buna karşılık olarak "Ben de temizliği çok seviyorum o zaman ben bir hadememiyim." demiş.(hahaha)

Big Bang arabada kendi müziğini/şarkılarını dinliyormuş.

Big Bang'in en pis üyesi G-dragon'a göre T.O.P'miş. O yediği muzların kabuklarını heryere fırlatırmış ve her zaman G Dragon onları yerleri temizlemek zorunda kalırlarmış.

Seungri JYJ'den Junsu'nun büyük bir hayranı.İlk Junsuyu gördüğünde ve tanıştıklarında elini sıkıca tutmuş ve onun elini bir süre bırakamamış.

G-Dragon ve Taeyang Seungri'yi ilk kez "Battle Of Shinwa" programında gördüler ve onun saygısız ve tembel olduğunu düşündüler.

T.O.P 2007 nin Aralık ayında dondurma yerken dişini kırmış.

Seungri büyük bir futbol tutkunudur.

Seungri bir hayranla ilgilenseymiş hiç beklemeden telefon numarasını istermiş.

Seungri ilk kız arkadaşıyla 9. sınıfta dans ederken tanışmış.Onu kalabalıkta görmüş ve ondan etkilenmiş.Daha sonra Seungri onu bulmuş ve çıkma teklifi etmiş.3 yıl boyunca çıkmışlar.

T.O.P küçüklüğünden beri takım elbiseleri giymeyi çok seviyor ve onlara hayran.

G-Dragon'un iç çamaşırını önceden Seung Ri yanlışlıkla giymiş.

Taeyang Big Bang'in en cimri üyesidir

Big Bang'e sorulan çekicilik noktanız neresi sorusuna verdikleri cevaplar şöyle:

GD: Alnimdaki kaşlar
T.O.P: Gözlerim
Taeyang: Saç şeklim.
Daesung: Gülümseyen yüzüm.
Seungri: tavşan dislerim.

Seungri ile G-Dragon,Taeyang ile Daesung aynı yatakta bazen yatıyorlar.

Taeyang,Seungri,Daesung 2NE1 ile aynı apartmanda G-Dragon ve TOP Kendilerine ait villalarda yaşıyorlar.

Bigbang Bigbang Bigbang <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin