▬▬▬▬▬ ♡ ▬▬▬▬▬
e l s ő a j á n l ó
cím: torn pages
író: szolina▬▬▬▬▬ ♡ ▬▬▬▬▬
▬▬▬ ♡ ▬▬▬
Torn pages, tükörfordításban szakadt oldalak. Aki elolvasta a fülszöveget, az tisztában van azzal, hogy Lili mesterien választott címet. Ugyanis a történet középpontjában egy megtépázott lelkű irodalom tanár és annak szabadszájú, politikai ambíciókkal rendelkező diákja állnak.
az alkotás
karakterek: mielőtt nekiálltok a könyvnek, ajánlott bekészíteni egy doboz Xanax-ot, meg egy százas (illetve már csak kilencvenes) Zewa-t. előbbit azért, mert nathaniel johnson személyisége, inkább tettei a vérnyomást egy hullámvasútra ülteti, mélységek és magasságok körforgásába zárva. a zsebkendő pedig azért szükséges, mert könnyekből nem lesz hiány ― ugyanis a humor egy erős fűszer ebben a könyvben, amit Lili nem sajnált tőlünk.
❥ daria: egy erős nő, aki kétség kívül határozott, mégis benne van a kislányos naivitás, amellyel ebbe a véges szerelembe rohant. nézeteit nem győzi hangsúlyozni, bátran kiáll elveiért, nem számít ki legyen a vitapartner ― szerencsénkre nathaniel johnson is köztük van ;)
a baráti köre maga az elit, kapcsolatuk ikonikus, csakúgy a smikek és ruhák, amik az oldalakon említésre kerülnek.
nem is beszélve az édesapjáról, aki egy utánozhatatlan, egyszeri és megismételhetetlen whadkan.❥ nathaniel: egy magányos lélek, aki a könyvet uraló fiatalságát érettséggel és kora elleni komorsággal töri meg. lakása daria előtti állapotával ellentétben nem egyhangú, ugyanis szenvedélyes és alkalmas a változásra, a külvilág felé sugárzott ridegsége ellenére igazán mélyérzésű ember. egy fiú, akinek túl korán kellett férfivá válni.
YOU ARE READING
𝐖𝐀𝐏
Random𝖬Ű𝖲𝖮𝖱𝖮𝖭: 𝐖𝐀𝐏 𝑊𝐴𝑇𝑇𝑃𝐴𝐷 𝐴𝑅𝐴𝑁𝑌 𝑃𝑈𝐾𝐾𝐴𝑁𝐶𝑆𝐴𝐼 ▸ ⤹ ꞋꞌꞋ ִֶָ ꙳໋͙ 𝗟𝗘𝗧'𝗦 𝗥𝗢𝗟𝗘 𝗣𝗟𝗔𝗬, 𝗜'𝗟𝗟 𝗪𝗘𝗔𝗥 𝗗𝗜𝗦𝗚𝗨𝗜𝗦𝗘 𝘮𝘦𝘭𝘺𝘣𝘦𝘯 kettő (+1) felvonáson ke...