Rani1999

325 24 14
                                    

Wie is er niet fan van haar? En wie kent haar geweldige boek: In love with a badboy nou niet? Ik heb het hier natuurlijk over Rani!!!! Ik kan jullie vertellen lieve lezertjes, dat ze echt een geweldig slachtoffer was hoor *knipoogt*

Ze is verslaafd aan lezen en schrijven, maar dan echt niet normaal! Ze heeft (ruim geschat) meer dan 200 boeken thuis... En is een echte voetbalfreak. Een dag zonder voetbal nieuws is een dag niet geleefd. haar gevoel voor humor is echt heel erg laag en ze lacht altijd om haar eigen grappen, waar meestal niemand de clou van snapt. Geef haar alle films van Harry Potter en je ziet haar niet meer terug. Geef haar potloden en ze gaat meteen aan het tekenen. Tekenen is ook één van haar favoriete dingen (achtergrond van haar Wattpad profiel heeft ze zelf getekend). O, en dit moet ze even meedelen: "Ik ga naar Londen! En ik wil mijn geweldige lezers nog bedanken voor alles!"

....................

Je verhaal is echt... Wauw.. Ik heb er bijna geen woorden voor. Ik had niet verwacht dat toen ik eraan begon, ik het zo leuk zou gaan vinden. Normaal lees ik namelijk niet zo snel "badboy" verhalen, dit boek heeft dat echt veranderd! Waarom heb je ooit gekozen iets te schrijven over, (wat sommigen misschien als cliché beschouwen) een badboy en een onopgemerkt meisje? Want is het zo dat je daar zelf gewoon ontzettend van houd, of wilde je het "cliché verhaal" proberen aan te passen met je eigen verhaal?

Bedankt! Hmm... Ik houd eigenlijk echt van "Badboy" verhalen en kreeg plots de ingeving om er zelf een te maken. Eerst vond ik het zelf nogal een cliché verhaal, maar ik denk dat ik er onbewust scenes in begon te verwerken die ervoor zorgden dat het een creatievere versie werd. Na een tijdje werd het echt mijn bedoeling om de cliché eruit te halen. Ik wilde mensen de andere kant van "Badboy" boeken laten zien, dat bv. niet alle bad boys aan de drugs of sigaretten etc. zitten.

Dat klopt, en ik vind dat je eigen draai eraan echt goed is gelukt trouwens! In je verhaal worden meisjes best wel...sletterig overgebracht, want ze duiken bijna allemaal met Caine het bed in en hij weet ze ook nog eens verrassend makkelijk over te halen. Waarom heb je daarvoor gekozen? Om de meisjes zo over te brengen?

Daar heb je gelijk in. Dat heeft wel een reden. Ik vind dat de jeugd van tegenwoordig echt zo kan overkomen, en dan vooral de meisjes. Het raakt me iedere keer weer hoe snel een meisje met een jongen naar bed gaat als ze maar zijn liefde kan krijgen. Ik geef toe, ik kan er niet tegen *rolt met haar ogen*. Daarom liet ik vooral die meisjes met Caine in bed duiken om daarna het duidelijke onderscheid te maken dat je helemaal niet perfect hoeft te zijn om een knappe, stoere jongen voor je te winnen.

Je verhaal heeft echt hele grappige stukjes soms, de eerste die er voor mijn gevoel echt uitsprong was de "kleedkamerscène" zoals hem maar even beschrijf. Ik weet niet meer wie, maar Math of Cameron had Olivia's shirt gepikt. Is zoiets je zelf ooit overkomen?

*Lacht* Ja, die vond ik ook wel goed. Ik vond het echt zo'n typische jongensactie lijken om dat te doen. Ik kwam eigenlijk omdat een vriendin van mij op een weekend met school haar ondergoed in de douche had laten liggen en een jongen het lachend en joelend naar ons kwam brengen terwijl hij blozend vroeg van wie het was. Mijn vriendin schaamde zich dood, zeker nadat hij uitgebreid had verteld welke cup ze had.

Hahaha, wat grappig moet dat geweest zijn zeg! pfff *pinkt traantje weg van het lachen* In je verhaal ligt haat en liefde telkens dicht bij elkaar, zoals dat in het echt ook vaak het geval is. Want Caine en Olivia kunnen elkaar eerst absoluut niet uistaat, toch vallen ze voor elkaar... *zwijmelt* echt zo romantisch... *zucht even*. Als jij zou kunnen kiezen, zou jij dan ook een haat/liefdes verhouding met iemand willen? Zou jij kiezen voor die duistere spanning, zoals Olivia uiteindelijk deed?

Interview with?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu