Uyandığımda saat 7-8 arasındaydı. Okula gitmek için hazırlanıp çıktım. Bugün de kahvaltı yapmamıştım. Yaşamayı hak etmiyorsam niye yemek yiyorum?Diye düşünürken okula varmışım.
Okul normal geçti. Derslere girdim, Öğle vakti yalnız oturdum, Amerika ile ders çalıştık kütüphanede. Ve eve 2 saat geç geldim. Bugün fazlasıyla normaldi. Yarın kessinlikle kötü bir şey olacaktı! Kesinlikle.
Eve gelince çantamı yerine bırakıp kolumdaki bandajları çıkardım. Özellikle bileğimdeki yaralar baya kötüydü. Bunu kendime yapmamalıydım. Ama artık çok geçti.
Kendime zarar vermek bende bağımlılık olmuştu
Daha sonra olanları hatırlamıyorum. Kendime geldiğimde bileğim kanlar içerisindeydi.
Bileğimi yıkadıktan sonra yaralara pansuman yapıp bileğimi bandajladım.
Bu benim için bir rutin haline gelmişti. Kendime zarar verince rahat ve mutlu hissediyorum
Uykum vardı. Üstüme pijamalarımı giyidim.
Karşımda babam Japon İmparatorluğu vardı. Ve annem Kore.
"Babam" annemi öldüresiye dövüyordu. Ben onu izlemekten başka bir şey yapamıyordumUyandım. Az önce bir kâbus gördüm .
Sadece 1 saat uyumuştum. Almanya ve İtalya ile takılacağımız saatte. Hemen hazırlanıp buluşacağımız kafeye gittimYine geç kaldılar...
Baksana Japonya hiç kimse seni sevmiyor. En yakın arkadaşların bile seni sevmiyor. Yaşamak için kendine artık bir yalan bulamazsın. Hem ölürsen daha mutlu olurlar. Sen dünyada gereksiz yer kaplıyorsun Japonya.
Kafandaki sesler haklıydı aslında. Ben yaşamak için kendime yalan söylüyorum. Beni önemsemiyorsalar ölsem mutlu olurlar değil mi?
Bunları düşündükten sonra eve gittim.Kararımı vermiştim. Yarın -okulda- öğle vaktinde kendimi okul terasından atacağım. O yüzden bir intihar mektubu yazdım
Görüşürüz Dünya!
-----------------------------------------------------------
Umarım kitap hoşunuza gider.Fazla kısa olan bölüm için özür dilerim.Ama fazla bölüm olacak söz veriyorum
Japonya'yı ana karakter yaptım çünkü ya arka planda kalıyor ya da herkesi shipleyen neko kız oluyor.
Ve burada başta vermediğim cinsiyet listesiJaponya--Kız
Çin--Erkek
Tayvan--Kız
Kuzey Kore--Erkek
Güney Kore--Kız
Amerika--Erkek
Kanada--Kız
Avustralya--Erkek
Yeni Zelanda--Erkek
Fransa---Kız
Birleşik Krallık-- Erkek
Japon İmparatorluğu--Erkek
3rd Reich--Erkek
Faşist İtalya---Erkek
Osmanlı----Kız
Alman İmparatorluğu--Erkek
Almanya--Kız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Japonya Ve Hayat *Countryhumans*
RandomTW Kendine zarar verme/İntahar düşünceleri/Kan/ Şiddet *İlk kitabım olduğu için biraz kötü olabilir* Sadece Japonya . Ne kötü gidebilir ki? Her şey olması gerektiği gibi. Japonya'nın gerçek kişiliği ortaya çıkmaz. Değil mi? Çıkarsa Amerika ile ili...