Benyomtam Kata telefonján a hívást és bekapcsoltam a kihangosítást, hogy mindannyian halljuk. A feszült csendben csak a kicsöngés hangja hallatszott amikor hirtelen élesen hasított a levegőbe Dóri hangja:
- Halló? - vigyorogva néztünk össze a lányvécé hideg csempéjének támasztva a hátunkat, majd vettem egy mély levegőt és beleszóltam a telefonba.
- Szia. Csak azt szerettem volna mondani, hogy szemét vagy és, hogy még mindig nem értem miért hazudtál nekünk egyfolytában - a vonal másik végén csak csend honolt ezért inkább kinyomtam.
- Szerintem hívjuk vissza és mondjuk azt, hogy felelsz vagy merszeztünk - mondata Kata pár perc múlva.
- A pasiddal - kiáltott fel örömittasan Csenge.
- Oké - bólogattam és újra benyomtam a Viber hívást.
Kata és Csenge a két legjobb barátom, mindenféle hülyeségnek benne vagyunk. Ilyen volt ez a mostani is. Kitaláltuk, hogy felhívjuk Dórit aki régen az osztálytársunk volt és közöljük vele, hogy szemét.
Dórit alsóban utáltuk (bár akkor még nem voltunk ennyire jóban) mivel mindenkinél nyalizott akkor is ha tudta, hogy az ilettő utálja. Fekete enyhén hullámos haja van és barna (?) szeme, vékony de ez inkább adottság mint sport bár mostanában nem nagyon láttam.
Kata egy visszahúzódó, szerény és félénk lány aki imádja a lovakat és jár is lovagolni. Nagyon szépen rajzol, ezen kívül mindenből ötös mivel sokat szokott tanulni.
Csenge a másik legjobb barátnőm vele gyakorlatilag bármiről tudok beszélni. Legyen az könyv, film vagy ciki helyzet vele mindig megtaláljuk a közös hangot. Szeret olvasni (szerencsére ugyanolyan fajta könyveket szeretünk) és táncolni. Vele egy tánciskolába járunk és mindig mi ketten szoktuk megkapni a főszerepeket az előadásokkor. Van egy húga is Lara, aki most harmadikos de nem nagyon találkoztunk még vele.
És végül, hogy milyen vagyok én? A nevem Fanni és nem kicsit őrült vagyok. Persze jó értelemben (legalábbis szerintem). Imádok olvasni és táncolni. Van egy húgom, Ági aki néha idegesítő de azért szeretem (már amikor). Az osztályom utál (ennek az okát majd később mesélem el) bár mostanában vannak emberek akikkel jóban vagyok de ezenkívül változatlan az állapot.
- Szia - köszöntem majd meg sem várva, hogy válaszoljon folytattam is - bocs az előbbiért, csak felelsz vagy merszeztünk a pasimmal és az volt a feladat, hogy hívják fel valakit akivel már sok ideje nem beszéltem és én téged választottalak.
- Okkkkééé - húzta el a szót úgy mintha nem tudná mit mondani - De te amúgy ki vagy? - tette fel a kérdést és csak ekkor esett le, hogy valószínűleg nincs már elmentve a számom a telefonjában és, hogy ez Katáé.
- Fanni - mivel nem érkezett válasz gondoltam emlékeztetem - Tudod hatodikban egy osztályba jártunk aztán összevesztünk azóta pedig, hogy vége volt a tanévnek nem beszéltünk. Amúgy sajnálom, hogy rosszban voltunk, elég szemét voltam
- Jaaa, hogy az a Fanni. Amúgy semmi baj - esett le neki végre - de amúgy milyen pasiddal? - kérdezett rá végre.
- Összejöttem Krisszel - váltottam be neki... Na jó ez hazugság volt.
Igazából hatodikig tetszett nekem Krisz de aztán idén rájöttem, hogy egy barom. Viszont Dóri csak odáig ismeri a sztorit, hogy reménytelenül tetszik nekem. Persze ő mindig mondogatta, hogy össze fogunk jönni de ez nem így lett. Mostmár nem is bánom. Krisz most Edinával van együtt akit mi hárman ki nem állhatunk mivel úgy öltözködik és viselkedik mint egy ribanc.
YOU ARE READING
Hazug Szerelem
RomanceEgy hazugság. Egy kapcsolat. Egy barátság. Mi történik akkor ha hazudsz valamit és az nem derül ki? Ráadásul a közvetlen környezetedről? Vajon kiderül az igazság vagy el kell mondani mindenkinek, hogy segítsenek? És ha ez megtörténik egyáltalán segí...