•مقدمه•

395 49 20
                                    

توضیحات راجبه این انیمه برای کسایی که ندیدنش:

این انیمه توی دنیایی‌ـه که همه با قدرت‌های ماوراءطبیعی به‌دنیا میان، که اسم این قدرت‌ها 'کوسه'ست، پس وقتی این واژه رو شنیدید یاد کوسه‌های توی دریا نیفتید🤣🤝
ژاپنی‌ها بهش میگن کوسه که توی دوبله انگلیسی 'Quirk' ترجمه شده که به معنای 'چیزی‌ـه که یه فرد رو از بقیه متمایز میکنه' هست ولی خب چون توی فارسی معادل خوبی براش پیدا نمیشه، مترجما همون کوسه میذارنش. و بیشتر کسایی که کوسه‌های قوی دارن قهرمان‌های حرفه‌ای میشن و با ویلین‌ها یا همون تبهکارا میجنگن، که نقش‌های اصلی این داستان هم توی UA یه مدرسهٔ قهرمانی دارن درس میخونن.

کوسهٔ شخصیت‌های اصلی این فن‌فیک یعنی شوتو و کاتسوکی:

شوتو: کوسهٔ شوتو 'نیمه‌سرد-نیمه‌داغ‌ـه' و دوتا قدرت داره. میتونه با سمت چپ بدنش آتیش درست کنه، و با سمت راستش یخ. قدرت سمت چپ بدنش رو از پدرش به ارث برده و قدرت سمت راستش، یعنی یخ رو، از مادرش. بخاطر همین سمت چپ موهاش  قرمز و چشم چپش آبی فیروزه‌ایه، مثل پدرش. و سمت راست موهاش سفید و چشم راستش خاکستریه، مثل مادرش.
جای زخمی که توی داستان بهش اشاره میشه، یه سوختگی دور چشم چپشه که از پنج‌سالگی باهاش هست و اسپویل:

مال وقتیه که مادرش دچار فروپاشی روانی شد و روی شوتو آب‌جوش ریخت، و بعد سعی کرد با قدرت یخ‌ش سردش کنه که جای زخم رو بدتر کرد :')

بابای شوتو،'اندوار' یا توی ترجمه‌های زیرنویس‌ها'سخت‌بنیاد' یه قهرمان حرفه‌ایه و به‌شدت عوضی و مشجسوسمشجشوشمحشوشمشن مادرفاکره و هرچی بگم کم گفتم و بلاهای زیادی سر زنش و بچه‌هاش، بیشتر از همه شوتو آورده که فروپاشی‌های روانی شوتو توی داستان هم به همین علته.

کاتسوکی: کوسهٔ کاتسوکی' انفجار'ـه. بدنش به‌جای عرق 'نیتروگلسرین' ترشح میکنه که اشتعال‌پذیره و بخاطر همین میتونه با کف دست‌هاش انفجارهای خیلی قوی درست کنه. نیتروگلسرین بوی کارامل سوخته میده.
چشم‌های کاتسوکی قرمز و موهای بلونده.
درحقیقت قدش از شوتو چهارسانت کوتاه‌تره ولی توی این فن‌فیک بلندتره (اووووه آی لایک)

اخلاق کاتسوکی یه‌ذره (یه‌ذره که چه عرض کنم) تند و تیزه🤣😭👌 توی این فن‌فیک زیاد متوجه نمیشید چون هردو کاراکترها ooc (out of character) هستن. انشالله توی فن‌فیک‌های بعدی‌ای که از این زوج آپ میشه با عوضی بودن این بزرگوار آشنا خواهید شد😭😂🤝


توی فن‌فیکایی که شوتو یکی از زوج‌هاست، معمولا شوتو رو خوشگل یا pretty boy خطاب میکنن سو. بله شوتو بسیار زیباست.😌👌


این فن‌فیک یه وانشاته فقط.

همین دیگه... دارم فکر میکنم بهتره عکس‌هاشون رو بذارم ولی مطمئن نیستم😭🤣

 دارم فکر میکنم بهتره عکس‌هاشون رو بذارم ولی مطمئن نیستم😭🤣

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

شوتو (مای پرتی‌بوی)


کاتسوکی (فاکینگ فِرال گریمِلین) 😭🤣

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

کاتسوکی (فاکینگ فِرال گریمِلین) 😭🤣

انی‌وی، توی انیمه مای هیرو نه شوتو و نه کاتسوکی نقش اصلی نیستن🤣😭 و نقش‌های مکملن.

و جالب اینه که بدونید هم کاتسوکی و هم شوتو رو بیشتر با میدوریا ایزوکو (نقش اصلی انیمه) شیپ میکنن و باکوتودو (باکوگو × تودوروکی) کمتره طرفداراش. مخصوصا توی ایران🤣😭 و من از اونجایی که خیلی یونیک‌ـم (لایک مونیک، بات ویت عه ی، فور یونیکنس) یه دل نه صد دل عاشق اینا شدم.
خلاصه اگه موردعلاقه‌تون نیست توروخدا زخمی‌م نکنید😂😂😂😂

اینا همهٔ توضیحاتی بودن که لازم بود. بازم اگه گیج شدید تگی داستان، بگید بیشتر توضیح بدم😁💕

•Sweet Everythings• [BakuTodo] ~ by wanderingalonelypath on AO3Where stories live. Discover now