Lena
Az első munkanapomon piros és rózsaszín felhőbe borult a város. Ahogy áthajtottam a belvároson, mindenhol hatalmas transzparensek hirdették, hogy elérkezett az év legszánalmasabb napja. A Valentin nap soha nem tartozott a kedvenc ünnepeim közé. Nem azért, mert szingli vagyok, ennek ahhoz semmi köze. Szerény véleményem szerint nem egy nap kell szeretnünk a párunkat, hanem egész éven. Van rá 365 napunk, könyörgöm! A virág boltok, ékszer üzletek, valamint a fehérnemű boltok persze teljesen mást mondanak. A reggeli csúcs ellenére időben érkeztem a munkahelyemre. Szerencse, hogy a munkakörrel személyre szóló parkolóhely is jár. Miután becsaptam magam mögött a kis fekete Mazdám ajtaját, gyorsan végigpillantottam az öltözékemen. Extra figyelmet fordítottam ugyanis arra, hogy a mai nap nyakig zárt felsőben érkezzem. Nincsen szükségem az éhes pillantásokra az új főnökömtől, még ha kellemesen is simogatják a lelkem. Az interjú utáni este egy pohár gin&tonik társaságában előkerestem rég nem látott barátomat, BOB-ot. BOB az én kis elemmel működő, vibráló jó barátom, aki számtalan, magányosan töltött estén segített már keresztül. Isten lássa lelkem, hatalmas szükségem volt rá.
Az èpület kàvèzòjàban megrendeltem Mr. Bradford americanòjàt, a sajàt cappuccinòmat, magamhoz vettem kèt cukros tasakot ès magabiztos, hatàrozott lèptekkel elindultam az irodàm felè. Az asztalomhoz èrve meglepve tapasztaltam, hogy a főnök irodàjàban màr vilàgossàg van. Az òràm pillantva làttam, hogy a 8 òràs napkezdèsig mèg mindig hàtra van 15 perc. Sietve leültem, majd miutàn bejelentkeztem a szàmìtògèpembe, megnyitottam Mr. Bradford Google naptàràt. Gyorsan kijegyzeteltem a kis hatàridő naplòmba a fontosabb mai teendőket, majd a kàvèkkal a kezemben kopogtattam az ajtajàn.
- Szabad!
- Jó reggelt, Mr. Bradford. Parancsoljon, a reggeli kávéja. Americano, két cukorral. - széles mosollyal az arcomon tettem le a még gőzölgő kávét az asztalra a cukros tasakok társaságában. - Szóljon, ha átvehetjük a mai programját. - egy lusta kézmozdulattal bökött a székre mellettem, hogy üljek le.
- Ms. Thomas. Minden vágyam megtudni, hogy mit kell ma csinálnom.
- Nem szólítana inkább Lenának? Ms. Thomas az édesanyám, nem én. - a kérésemre csak egy felhúzott szemöldököt kaptam válaszul.
- Nos, Lena. Nem érek rá egész nap.
Mark
A Valentin nap mindig is az év legsűrűbb napja egy olyan elkötelezett agglegény számára, mint én. Miután Ms. Thomas, Lena befejezte a meetingek és telefonos konferencia beszélgetések felsorolását, két cetlit csúsztattam felé az asztalon.
- Legyen kedves egy tucat vörös tulipánt küldeni ezekre a címekre, a kártyára csak annyit írasson, hogy Valentinra szeretettel, Mark. Valamint igazán lekötelezne, ha elugrana a High Streeten lévő tisztitóba. Szükségem lesz ma este az öltönyömre. - perverz élvezettel figyeltem, ahogy mindenfajta önkontroll nélkül elfintorodik a virág küldő akcióm hallatán. Pillanatokon belül rendezi az arcvonásait. Talán valamilyen nyugtató mechanizmus, talán nem, az ajkait beharapva emeli a szájához a saját kávépoharát. Ma kissé lilás árnyalatú rúzst visel, ami még jobban kihangsúlyozza a telt ajkait. Lassan kortyolva eltünteti a kávé felét, majd a cetliket a naplójába csúsztatja.
- Szeretne valamilyen megszólítást is a hölgyekhez intézni, vagy elég lesz a semmit mondó üzenete? - lassan felemelkedtem a székemből, majd az asztalomnak támaszkodva néztem le a kis asszisztensemre, ezzel is kihangsúlyozva, ki viseli a nadrágot ebben a kapcsolatban.
- Amennyiben szükségem lesz a tanácsára, Lena, maga lesz az első, aki értesülni fog róla. Ha nem tud érdemben hozzászólni a társalgáshoz, akár el is mehet. Ha jól emlékszem, 9 óra az első időpontom a mai nap. Készítse elő a szerződéseket. - ebben a pillanatban megcsörrent e telefonom. - Köszönöm, Lena. - magasra emelve azt a kis fitos orrát távozott az irodámból. Elmerengve néztem a szoros nadrágba bújtatott idomokat, miközben a telefonom hangja idegesítően tombolt továbbra is az irodámban.
- Pete, tesó! Még mindig úgy gondolod, hogy megnősülsz?
- Nagyon vicces, tesó. Áll még akkor a ma este? A tanúm nem bújhat ki a legénybúcsúm alól semmilyen friss csibehús miatt.
- Gusztustalan vagy, remélem Angie tudja, hogy mit csinál. Mindenesetre a Natalie's-ben találkozunk. Méltó módon fogjuk elbúcsúztatni, hogy önként rabigába hajtod a fejed! - a vonal túlsó végén drága barátom, Pete hangosan felkacagott, majd se szó, se beszéd megszakította a hívást.
Gúnyosan elmosolyodtam, majd hangosan kikiáltottam az asszisztensem után. Pillanatokon belül magassarkú cipő kopogása törte meg a csendet az amúgy csendes folyosó szakaszt. Halk kopogás hallatszott az ajtó felől. Egy gyors "szabad" után belépett Lena az irodámba. Perverz élvezet járta át a testem minden egyes porcikáját, ahogy a villámokat szóró szemeibe néztem.
- Szólított, gazdám?
xxx
Csekély olvasótáboromnak szeretettel :)
Elérkezett az első közös munkanap, amint láthatjátok, nem kifejezetten zökkenőmentes. Azonban a nap második fele még hátra van ;)
Mit gondoltok, mit hoz az első nap?
YOU ARE READING
Hired to Love - CEO romance
ChickLit"- Igazán szellemes, uram. - az uram, mint valami szitokszó gördült le az ajkairól, én pedig semmi egyebet nem szerettem volna, mint az asztalon keresztül az ölembe húzni, és a lelket is kicsókolni belőle. - Leginkább arra voltam kíváncsi, mennyire...