Multimedya DenizOnun burada ne işi olduğuyla ilgili hiçbir fikrim yoktu .Gittiğini sonunda ondan kurtulduğumu beni bıraktığını sanmıştım . Belayı çeken bir yönüm olduğunu söylemişmiydim .Çünkü öyle bir yönüm var . Hayır ciddiyim neden geri gelmişti ki onsuz gayet iyiydi. Ne yani bu biri gidiyor biri geliyor.
Ne kadar içimden bunları düşünsemde onu gördüm andan beri vücudumu hissedemiyordum . Hissizleşmiştim. Ağzından bir kelime yada bırak kelimeyi harf dökülse sevinç duyacaktım . Ama işte o da olmuyor ya. Durmuş yere çakılmış sabitlenmiş bir şekilde ona bakıyordum. Gerçekten zordu. Bana yaşattığı onca şeyden sonra karşıma geri gelmesi ruhum için zordu. Yorulmuştum onun varlığıyla gittiğinden beri böyle hissetmiyordum. Eğer gene aynı şeyleri yapmaya kalkarsa yaşayacağımı düşünmüyorum. En azından ruhani olarak çökeceğime emindim.
Varlığını burada olduğunu hatırlatırcasına öksürmüştü. Bu yaptığıyla düşüncelerimide bölmüştü. Başını kaldırarak ona baktım. O ana kadar başımın eğik olduğunu bilmiyordum bile. Sadece baktım başka ne yapabilirdim ki. Sonunda vücuduma sinyal vererek ağzımı açtım.
-"Bu-burda n-ne işin var ?"
Sadece bunları söyleyebilmiştim . Onuda doğru düzgün söyleyememiştim ya gerçi . Gebe ona baktığımda bana baktığının farkına vardım . Yine aynı şekilde bakıyordu .Soğuk ‚hissiz ve boş .Zaman ona adil davranmıştı. Yakışıklılığından tek bir zerre eksilmemişti. Ne kadar ondan korkup tedirgin olsamda bu gerçeği değiştiremezdim. Hafif bir sırıtış aldı yüzünü . Bu onun en fazla gülümsemesiydi heralde ‚ bundan daha fazla gülümsemezdi .Ağzını hafif araladığında bir şey söyleyeceğini anlamıştım .
-" Sence ne işim var ‚ Dolunay ?"
Ne demek istediğini anlamamıştım .Ne işi olduğunu bilseydim sormazdım zaten ‚ beni ikileme mi sokmak istiyordu anlamıyorumki sadece küçük bir soru sormuştum .Neden böyle cevap verdi ki ? Düşüncelerimi dile getirirek cevap verdim .
-" Ne işin olduğuni bilsem sormazdım zaten Egehan ."
Bu kelimeler ağzımdan diğerine göre daha iyi çıkmıştı . Ona baktım .Bana öylece bakıyordu . Ama bu sefer o ela gözlerinde sinirde bulunuyordu . Böyle cevaplara hemen sinirlenirdi . Çok çabuk sinirlenen bir yapısı vardı. Bunu en iyi ben bilirdim .Bilmemem mümkün mü bana yaşattığı onca şeyden sonra ‚ geçirdiğimiz geçmiştem sonra kesinlikle biliyordum .Peki bunu neden bilmeme rağmen söyledim onu bilmiyordum işte .
Çenesi hafif bir şekilde seğirmişti .Gözlerini kapataral sakin olmaya çaliştığını anlamıştım . Bu sıktığı yumruklarından belli oluyordu .Gene hafif bir şekilde ağzını açtı .
-" Senden başka işim olabilir mi sence ‚ Dolunay ."
Bunu hafif gülerek söylemişti .Önceki sinirinden eser yoktu bu cümleyi kurarken ya da kelimeleri söylerken . Gene başlıyor .Bana acı çektirmek onun en büyük zevkiydi . Zevkine o kadar bağlıydıkı üşenmeden geri gelmiş ‚ beni bulmuştu.
-" Bunu bana neden yapıyorsun Egehan ."
Titrek bir şekilde cevap vermiştim . Lanet olsun ! Sesim titremişti .Kendime hakim olamamıştım ..Onun karşısında gene güçsüz ‚ yardıma muhtaç bir insan rölü almıştım . Cevabımdan memnun olmuşcasına sırıtmaya başladı . Olduğu yerde dikleşerek adımlarını bana yönlendirmeye başladı .Vücudum panikle titrerken o bana yaklaşmaya devam ediyordu .Emin adımlarla tam karşımda durdu .Ne zaman endişelenmiş‚ tedirgin olmuştuki zaten nede olsa o EGEHAN KAYA ‚dı
Elini yavaşca kaldırarak önümdeki saçlarımı geriye attı .O bundan hoşlanmazdı .Saçlarımın yüzümü örtmesinden hende hiç hoşlanmazdı . Yüzümün her zaman açığa çıkmasını severdi . Sırf bu yüzden saçlarımı kesmeye kalkmıştı ya ona o anda zor engel olmuştum .Elini saçlarımdan yanağıma doğru kaydırdığında istem dışı gözlerimi kapatmıştım . Başparmağı ile yüzümü okşerken birden saçlarıma asılmıştı .Yüzüme tükürürcesine konuşmaya başladı .
-" Bunu sana neden mi yapiyorim ? Cevabını bildiğin soruları neden soruyorsun Dolunay? Zevk Dolunay . Karşımda sana bunları yaparken aciz‚ muhtaç durmandan zevk alıyorum .Bu zevkten sonuna kadar hoşnutum güzelim ."
Karşısında aciz‚ kafam geriye çekilmiş bir biçimde duruyordum .Elime düşen damlayla ağladığımı anlamıştım Yine acizliğimi su yüzüne çıkarıyordum .
-" Ağlama .Ağlama Dolunay .Daha ağlamak için erken ."
Diyerek beni savurdu . Bana son bir bakış atıp geldiği yerden çıkıp gitti .Ne demek istemişti şimdi bu ? …
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Belaa !!!
Mystery / ThrillerHayatınız o kadar mutlu bir şekilde yerinde giderken‚ Her şey birden tepetaslak olsa ne yapardınız .Bendede aynen o oldu ya Sadece bir gün yanlız bir karar yuzunden cektigim bela . hersey boyle baslamistiya . bilinmezliğin tam ortasina dusmeyi bira...