Uyurken bir rüya gördüm Emir ile yaptıklarımız bir bir gözümün önünden geçti uyurken ağlamışım uyandığımda yüzümde göz damlaları vardı. Burak görmeden WC'ye koşarak gittim artık bu acı kalbimi yakıyordu dayanamıyordum içime atınca kalbim parçalanıyordu keşke bu kasabaya gelmeseydik keşke son pişmanlık birşeye fayda etse? Kimseye güvenemezdim yanımda tek Babam ve Burak vardı sadece belki Bi kız arkadaşım olsaydı... Tek çarem Burağa güvenmek ti. Hafifi bir makyaj yaptım derin bir nefes alıp lavabodan çıktım Burak dedim.
Burak: Ya neredeydin aklım çıktı?
Ben: Korkma sana anlatmam gereken bir konu var dedim iyice içimde tutkça kalbim parçalanıyor dedim.
Burak: Ne oldu bu kadar seni üzen şey? Dedi
(Her şeyi eksiksiz anlattım.)Bana şunu dedi ; aşk acısını çok iyi bilirim dedi
Sadece susutum*
Okuldan izin alıp eve gitti.
Masada bir not vardı; canım kızım güzelim yine tayinim çıktı artık düzeninin bozulmasını istemedim için okula gelmedim belki ayrılması zor olur senin için bu kasabada tek kalmak zorundasın numaramı değiştirdim artık hayatından çıktım çıkmamım bir sebebi daha vardı; bu şirkete bir kadınla tanıştım ve ikimizde birbirimize aşığız evet sana söz verdim annenden sonra başkasıyla olmicama dair ama bu sözü tutamadım umarım affede bilirsin dedi arabanın anahtarı çekmecende ben yokum artık tek başına kalman gerek yazıyordu.Artık tek Burak vardı bu şaka olmalıydı koca bir kasabaya tek basımaydım Babam anneme bunu yapamazdı o kadar sövdüğü babama hatırlamıyorum ağlayarak uyumuşum utancımdan gözlerim şişti. Okula girmeme kararı aldım. Sevgi yi aradım depreşti ilk uçakla yanına gelicem dedi.
~2 gün sonra~Sevginin yanında Alide vardı mutlu oldum çünkü dostlarım benle beraberleerdi hep beraber okula gittik.
Burak: Açelya neredeydin 2 gündür telefon jumaranda yok merak ettim.
Ben: sorun yok evdeydim dinleniyorum biraz halsizim dedim
Burak: arkadaşlar kim dedi
Sevgi söze girdi: Ben sevgi buda sevgilim Ali dedi.