Dintotdeauna mi-am pus o serie de intrebari retorice: De ce fac asta?Cum am ajuns sa fac asta?Voi avea vreo reusita?.....Aceste intrebari descrie situatia personajului principal,Rize Kamishiro,prezenta in capitolul care i-ar putea schimba viata.Rize era o adolescenta destul de retrasa,care avea un cerc restrans de prieteni,insa niciunul in care putea avea incredere deplina.Acest lucru se datora faptului ca tocmai a intrat la liceul Yogashiko,alegand un profil care miza pe biologie.Caracterul sau dadea mereu de inteles,lucru din care reiese ca nu-i placea sa-si expuna sentimentele si gandurile direct.Stilul sau vestimentar era unic: purta mereu camasi de culoare neagra,asortate fie cu o fusta scurta,fie cu blugi care detineau o varietate de aplicatii.Aceasta reuseste sa se acomodeze in cele din urma cu noile tipuri de caractere intalnite in liceu,lucru care nu era tipic acesteia,daca ar fi sa ne raportam la trecutul sau.Ceea ce o facea diferita de ceilalti era puterea sa: faptul ca,in momentele in care era stresata peste masura,corpul sau declansa un scut care,pentru ea,reprezenta un mod de a ocoli o noua oportunitate de a trece prin stari nefavorabile.Insa,intr-o zi,totul ia o intorsatura impresionanta.Baiatul cel popular al scolii,Satoru,reuseste sa ii ofere incredere in sine.La inceput,acesta o tachina din mai multe puncte de vedere.Insa,era modul sau de a-si exprima afectiunea.Intre cei doi tineri are loc ,,un schimb" de sentimente.Punctele lor comune ii uneau mai strans ca niciodata.Momentele petrecute impreuna devenisera o incantare pentru ambele parti.Credeau ca nu s-ar fi despartit niciodata.Insa se va dovedi ca lucrurile nu stau chiar asa.
CITEȘTI
𝚂𝚒𝚕𝚎𝚗𝚝 𝚜𝚘𝚞𝚕 ❦︎
ActionAceasta povestire combina mai multe subiecte care o au ca si punct comun pe Rize Kashimiro,o persoana complexa,insa care va da dovada de curaj.