-Еленаааааааааааааааа. - Изкрещя Зейн.- Слез долу веднага! Ако не си тук до 1 минута се качвам и не отговарям.
-Няма меее. За посетители е затворено, както и за приятели или други неща.-провикна се Елена от стаята си на последния етаж на къщата.
-Една минута казах Елена. Една.-Отново се прoвикна Зейн, като стоеше на 1-вото стапало, готов да се качи при приятелката си.
-А аз казах, че ме няма Зейн или който и да си.
-Качвам се и не си мисли, че ще ти се размине.-Зейн започна да взема по 2-3 стъпала наведнъж и бързо се изкачи до третия етаж на къщата. Елена чуваше как тежките му стъпки отекваха из празната къща и единственото нещо, което можеше да направи в момента е да си представи изражението му миналата нощ, когато беше влязъл в стаята си с Аманда. След миг Зейн вече стоеше на прага на стаята й.
-Би ли ми обяснила какво беше това снощи?
-Кое Зейн? Аз не съм видяла нищо. Какво е станало?- Елена беше седнала на люлеещия си стол и гледаше Зейн с мазна усмивка.
-Не се прави на невинна. Знам, че си била ти. Няма кой друг да го направи. Ти си. Защо?
-Оооо. Моля не ми дръж сега някаква лекция за доброто поведение, за твоята приятелка Аманда и това колко си я харесвал, защото знам че не е така.
-Не мога да повярвам. Това не е истина.
-Кое Зейн? Това, че се опитах да те предпазя от една кучка ли?
-Нее. Това, че ти ревнуваш. Хаха. Елена ме ревнува.-Зейн започна да се смее с цяло гърло.
-Не ревнувам идиот такъв. Ти си най-добрия ми приятел от векове. Просто се опитвах да те предпазя.-оправда се набързо Ел.
-Хаха. Добре щом казваш. Но няма да ти простя, това което направи. Ще трябва да се постараеш доста за да имаш това пак.-сочейки себе си Зейн се засмя гръмко и се хвърли за предръдка към Елена.
-Ще те черпя едно довечера, ако не може да платя пицата? Какво ще кажеш?-вдигна вежда русокоската.
-Става. Просто за да се почувстваш още по-добре, след като прецака шанса ми за секс снощи, ще отбележа че баща й беше отвратителен. Говори само за някакво голф игрище. Пфф. Предпочитам да гледам мач с баща ти и теб. -каза Зейн и тръгна да излиза.-Впрочем, дължиш ми един секс.
-Дада. Мечтай си. Това тяло никога няма да е твое. Можеш само да го сънуваш. -изплези му се Ел и хвърли една възглавница по вратата за да се затвори.-Загубеняк.
-Загубенячка.-провикна се Зейн от долния етаж.
YOU ARE READING
"JUST FRIENDS"
Romance"Повечето успешни връзки са се базирали именно на приятелството. Причината за това е доверието, което се създава между двама приятели, което пренесено в една връзка е нещо уникално. Самата връзка, която се създава между приятели рано или късно става...