(((GARİP)))
1.BÖLÜM
Benim adım Ayşe.Ümrityen adlı üniversite bilgisayar mühendisi olmak amaçlı okuyorum. Herneyse ilk önce ailemi anlatsam iyi olur. Biz annem ,babam ,abim , ablam ve benle beraber toplam 5 kişiyiz. Ablam Gül 25 yaşında şuan Ziraat Mühendisliği yapıyor.Alican adlı biriyle evli.Abim Yasin 23 yaşında askerde. Ben 20 yaşındayım ve üniversitede 2. yılımı okuyorum. Annem Beyza 54 yaşında ev hanımı ama çok genç duruyor. Babam Halil ise bir şirkette eleman olarak çalışıyor ve 57 yaşında. İşte bizim ailede böyle neyse nerde kalmıştım. Ha benim bilgisayar mühendisi olma sebebim bilgisayara ilgi duymam.Çünkü bir gün bir ödev araştırmak için internet kafeye gittiğimde araştırmanın nasıl yapıldığını bilmediğim için biraz utanmıştım. Bu yüzden araştırma yapamamıştım. O günden beri bilgisayarlara ilgi duyuyorum.Neyse birazda Üniversitemden bahsedeyim.Bugün sınıfa girerken yeni bir kızın Üniversiteye katıldığını gördüm.Sanki biraz garipti.Onu biraz gözden geçirdikten sonra daha da tuhafıma gitmişti.Sanki her baktığımda daha da garibime gidiyor gibiydi.Bir süre sonra sıra arkadaşım oldu.İçimden bu fırsat kaçmaz deyip ona beraber dolaşalım mı? diye sorduğumda üzgünüm acelem var deyip kaçması sizcede tuhaf değil mi? Okuldan eve dönerken ne olduysa gelip yanıma benden özür diledi ve adını söyledi. Adı Aslı.Ama sanki bana hala tuhaf geliyordu.Dersde neden acelem var deyip kaçtığını sorduğumda *ımm şey*deyip utanmasını görünce dayanamayıp önemli olmadığını söylediğimde rahatladığı görünce bide olay çözülmüşken yine garip olması daha da tuhaf.