Almira ile çok yakın arkadaş olmuştuk onu asla kırmak istemezdim.Ve birgün Almira ve Okyanus'la birlikte bulmuştum.Almira bizi tanıştırdı.Ama bu tanıştırma işini oldukça hızlı bitirdi.Sanki zorunlu olduğu için tanıştıyor gibiydi.Ve bu olanlar Okyanusu'da rahatsız etmiş gibiydi.Sonra Okyanus: tamam Almira susarmısın Merhaba Kumsal tanıştığıma çok memnun oldum.Bir süre sessizlik oldukdan sonra.Almira'nın kıskançlıktan bayılmak üzere olan halini gördük.Okyanus Almira'yı daha kıskandırmak için söylediklerine şunları ekledi:Ha bu arada çok güzelsin sonra fısıldar gibi:Hemde Almiradan bile dedi.Ben ise sessizce:teşekkürler demekle yetindim.Almira bayıldı ancak gerçek bir bayılma değildi biz gerçek sanmıştım sadece şov içinmiş.Almira 1 Ay boyunca yüzüme bile bakmadı.Bir gün Okyanus bana napıyosun tatlım;) yazdı.Ben oturuyorum dedim.Ve ek olarak sevgiline yazsan iyi olur şuanda ağlıyor yazdım.Okyanus ise görüldü attı.Almira çok hırçın bir şekilde ayağa kalktı ve elimdeki telefonu kaptığı gibi mesajları okudu ve telefonu yere attı.Ben ayağa kalktım ve Almira sen iyimisin dedim.Almira benim saçmı tuttu ve gözlüğümü yere attı hiç birşey göremiyordum Almira'nın canını acıtmakda istemiyordum.Ardindan Almira beni yere attı kafamı seramiğe vurdum birkaç saniye yerde hareketsiz durdum yerdeki akan kanlara odaklanmıştım ve gerisi karanlık.Gözlerimi hastanede açtım kafamın her tarafı sarılıydı ve baş ucumda Almira vardı Almira'ya okkalı bir tokat attım elimin izi yanağında kalmıştı almira koşar adımlarda oradan uzaklaştı.Almira'nın ardından içeri okyanus girdi.O özür dilerim dedi.Ben ise Ne için? Diye sordum.Okyanus Almira gibi bir kız yüzünden bu hallere düştüğün için.Ben senin bir suçun yok Almira'nın beyin hücreleri bile kıskanç arkadaş seçimi yaparken daha dikkatli olmalıyım dedim ve ikimiz güldük.İçeri doktor girdi ve Kumsal seninle yanlız konuşmam gereken birşey var dedi ve Okyanus tek kelime etmeden dışarı çıktı.Doktor kapıyı kapattı ve kafa tasımda bir kırık olduğunu söyledi ve o kırığın hemen tedavi edilmesi gerektiğini ekledi.Bunun için okula uzun bir süre gidemeyeceksin ve kafatası kırığı uzun süre geçmeyen birşey dedi.