A nevem Aito egy 15 éves gimnazista vagyok. Igazából nincs sok barátom mert nem vagyok az a menő gyerek. Az iskola közelében egy kis lakásban lakok és hát eléggé lepukkant egy hely de mindegy. Az iskolában mindenki figyelmen kívül hagy ami néha elég jó dolog de szeretném ha többet foglalkoznának velem. Ebben az évben új osztálytársaim lesznek úgyhogy remélem hogy náluk több szerencsém lesz.
Az iskolában
Hát el is kezdődött az új tanév. Szépen lassan besétálok a terembe és a szemeim egyből az ablak mellett ülő fiúra tapadtak. Haja fekete volt és a bőre kicsit sápadt. Ja igen azt nem is mondtam hogy én a lányokért és a fiúkért is oda vagyok. El is kezdődött az óra szépen találtam magamnak egy helyet és leültem. Bejött a tanár és elkezdte a mondandóját. Miután kicsengettek az összes gyerek megindult kifelé kivéve az a fiú az ablak mellett. Valamit rajzolgatott. Gondolkoztam hogy odamenjek e hozzá de inkább nem tettem. Én is szépen kimentem a teremből és elővettem a következő órához szükséges könyveket. Mire az összes órának vége lett elindultam hazafelé. Majd megláttam hogy az a fekete hajú fiú is arra tart amerre én. Egy kicsit előre szaladtam és ott voltam mellett. Barátságos hangon köszöntem neki és megkérdeztem hogy hazakísérjem e mert én is erre lakok. Látszott rajta hogy nem annyira kívánja a társaságom de mégis igennel felet.
Egyébként hogy hívnak? kérdeztem
Matthew... téged?
Aito
Nagyon kis félénk hangja volt de nagyon aranyos is egyben. Majd szépen oda is érünk a házához. Ez se volt valami luxus de az biztos hogy ehhez képest az én házam semmi. Megint megszólalt a félénk kis hangjával Köszönöm hogy elkísértél. Ha van kedved nyugodtan benézhetsz. Köszönöm a meghívást de nem szeretnék zavarni.
Rendben akkor szia.
Szia.
Miután elköszöntünk egymástól elindultam hazafelé. Egész úton ő járt a fejemben. Hazaértem gyorsan bepakoltam a táskámba és elmentem fürödni majd megvacsoráztam és lefeküdtem aludni. Másnap reggel boldogan indultam az iskolába. Beléptem a terembe lepakoltam a cuccomat és odamentem Matthewhez. Szokásosan rajzolt valamit. Köszöntem neki és csendben figyeltem ahogy alkot. Egyszer csak becsukta a füzetet amibe rajzolt és felállt.
Szia Aito.
kiment az ajtón és otthagyott. Gyorsan utána szaladtam és megkérdeztem hogy nincs e valami baja.
Nincs semmi baj. felelte
De látszott rajta hogy valami nincs rendben. Nem annyira ismerem úgyhogy nem szeretnék beleszólni az életébe.
Hát akkor oké. De ha valami van akkor nekem nyugodtan elmondhatod. feleltem.
oké.
Becsengettek visszamentünk a terembe és leültünk.
Sziasztok<3
ez lenne az első ilyen storim úgyhogy remélem hogy tetszik a helyesírási hibákért pedig bocsi ha bejön nektek akkor hozom a kövi részt :D
YOU ARE READING
Maradj velem!
RomanceSziasztok ez lenne az első ilyen stori írásom úgyhogy remélem tetszeni fog. ha esetleg valaki nem szereti az ilyen fiú fiú kapcsolatokat az inkább olvasson mást :D