DO POLSKI WRACA JEDNA Z BARDZIEJ ROZPOZNAWALNYCH OSÓB SHOW-BIZNESU. CZY ZNOWU COŚ NAMIESZA W WYTWÓRNI?Chyba każdy z nas kojarzy w jakimś stopniu Leone, dziewczyna zrezygnowała z modelingu by dołączyć do wytwórni sbm label, lecz została z niej wyrzucona szybciej niż się można było spodziewać. Dziewczyna pod koniec wiosny wróciła do Polski z Filipin, gdzie pracowała nad pewną sesją, która nadal nie ujżała światła dziennego. Powrót Leony został powiązany przez nas z zerwaniem White2115 z Pauliną, zostało to obalone przez nich, a z tego co się dowiedzieliśmy od dziewczyny przyjaźni się z byłą Sebastiana. Jak można się dowiedzieć z instagrama Leony zna/znała ona różnych raperów od czasami najmłodszego, najlepszym takim przykładem jest jej przyjaźń z PlanemBe. Oczywiście dowiadujemy się też w jej dzień urodziny, że dołączyła ona do Sbm Label, jako producentka i fotografka, przez co skończyła z modelingiem, by zająć się tym na 100% Jednak nie było jej to dane, bo wyciekły filmy z monitoringu gdzie właśnie Leona ma okradać wytwórnie, ale te nagrania wyciekły od jej ex przyjaciółki, która dołączyła wzamian za nią do wytwórni, oraz do 2115 gang z którym Leona miała wypuścić kilka numerów. Jednak Aleksandra na tym nie zaprzestała i związała się też z White2115. Jednak Leona nie podała się i dołączyła do chillwagonu jako fotograf i nowa raperka, jest też potwierdzone, że pomiędzy dziewczyną, a Zethą zaiskrzyło, ale nie wypaliło to przez Aleksandre, która przeciągneła na swoją stronę drugą wytwórnie i jej przyjaciółkę Justynę, która była menagerką Leony. Po Dziewczynie nie było śladu przez miesiąc. Większość osób myślała, że podała się, lecz jak wiem ta dziewczyna nie podaje się zbyt szybko i wrzuciła zdjęcie na instagrama, na którym znajduje się w paryżu, można było też znaleźć zdjęcie na relacji z jakimś chłopakiem. Jednak Aleksandra zaatakowała dziewczynę wypuszczając utwór pt. „Skaza". Nawet udostępniła zdjęcie z podpisem „Ja jestem czysta, ty za to Skaza”, jednak nie przyjeło się to zbyt dobrze. Możemy doszukać się tam w tekście porównania Leony do postaci z Króla Lwa "Skazy". Jednak Leona śmiała się z tego i wstawiła jedynie na instagrama relacja robią na szybko, a w niej szybkie odbicie piłeczki „Okej jestem skazą, ale to nie ja ciągle szukam pegaza”, Pezgaz może oznaczać natchnienie poetyckie, plastyczne. Co możemy uznać za brak dobrze dobranych słów w dissie na Leone, zmieniła też nazwę na S_kaz_a, by dalej wyśmiać Aleksandre. Dziewczyna także wstawiła i dziś posta, w którym piszę, że Wraca do Polski i namiesza, bo tak ma w zwyczaju, możemy zgadywać jak my jednak sądzimy, że namiesza ona w wytwórni.
~Pudelek
CZYTASZ
Zapach Starych Książek || Polscy Raperzy || Instagram ||
Random--- Hej hej wstawiam znowu ten fanfiction --- Odwrócenie się innych od ciebie to najgorsze uczucie, a najlepszym jest zapach starych książek...