E prima zi de scoala , uf . Inca nu m-am obisnuit , am crescut si sunt la liceu ... da'cui ii pasa , oricum e acelasi regim caci sunt la mate-info .
-Hei Erika!
In harmalaia aia de abia auzeam ceva .
-HEI ERIKA !
-HEIIIII LARAAAAA !
-Hou tu , ca nu-s surda ca tine !
-Vezi , vezi , poate sunt eu mai surda , da' tot urechea mea stie mai multa muzica . Sâc!
-Nu vrei sa te lasi niciodata mai prejos ! :))
-Niciodata! :)))
-Hai la ore ţaţo-nevastuico!:))
-Bine ratoano ! :)
*deci asa vorbesc persoanele "normale"
-Il cunosti pe ala?
....imi dau seama ca arata spre vărul meu si as da orice sa pot zice " nu"
-.... mda .... face parte din familia mea de oi ....
-Aw . Dragut . Imi faci si mie cunostiinta ?
*Deci habar nu am de ce am o prietena ca ea ... s-a intamplat ceva , ii cam umbla ochii dupa baieti . Nu stiu de ce se agita atat . Eu n-am pupat niciunul pana acum... ar trebuii sa ma simt prost ?! Neee ....
Ma deplasez cu viteza melcului pana la banca lui , caci sunt o prietena buna .
-Șnitel , am o doritoare de atentia ta .
-Nu ma intereseaza daca nu e Lara .
-Hahaha*maleficface*.... santaj Șnitel!!!
-Nu fa vrea porcarie Nevastuico , ca ajungi macare de catei ...
-Cum zici tu ratonule . Tocmai am aflat ca-ti place de Lara , pot sa ma joc cu tine , pisi .
:))
-Iti mai repet odata , nu fa vreo prostie ca o incurci cu mine . Iti stiu punctul slab :))
-Mi-e frica !!!! Haha . Ce o sa faci , o sa ma gadili ?! Cum faceai cand eram mici ?!
-Nu , ma refer la Mr . Zeus Andrew .
*Eram surprinsa ,de unde stia el de Andrew ?!
-Cine ti-a mai zis porcaria asta ?!
-"dear diary " *maleficface*
- Fata pocita , iar imi umbli prin lucruri?!
-Stai calma . Am nevoie de Kriptonita . Nu am citit decat ultima pagina ... am trecut prin vizita la tine si am fost sa caut parola la wi-fi . Era prea tentant . Era pe birou . Daca erai in locul meu , ce ai fi facut ?
-Odata ce nu sunt in locul tau , pot sa te omor pentru asta pocitanie !!!
-Esti asa o nevastuica . Facem un targ . Eu nu zic nimic , tu nu zici nimic .
*Ma duc la ureche si ii spun
-Lara te place . Nu fi magaro-pocitanie ca de obicei si fii dragut cu ea . Ti-am facut o favoare . Poate mi-o intorci si tu candva , mutra de peste .
-Frumos *coolface* . O sa vad ce pot face magaruso .
-Ai ramas fara insulte potarniche?! *maleficlelface*
-Niciodata maimuta !
-Asa te vreau , gorilo!
*Si ne imbratisam , caci asa fac rudele chair daca mai au un pic si se injura de toti mortii si vii si de toate pocitaniile de animale* *puppythanksface*
.... *merg spre banca mea
-Pregates-te de o intalnire *youmusttosaythanksface*
-Te iubesc , nu te gandi la prostii! Esti o minune nevastuico ! Fac eu cinste cu pranzul , care noi fiind in Romania , inl luam pe drum sau acasa :))
-Ok , da'sa stii ca nu ma gandeam la prostii pana nu ai zis asta *pervface*Primul meu capitol , ce parere aveti ? Astept pareri . Merita sa mai continui ?