capitolul 1

34 5 1
                                    

*Trecut*
*Lili pov*
Odată ajunși în encanto am mers spre oraș pentru a găsi un cămin. Bunica ne ia pe mine și pe fratele meu de mână și mergem ușor spre micul orășel din encanto.
Ajungem în oraș și ne găsim repede căminul în care ne-am și mutat ne având așa mult bagaj nu a fost nevoie de ajutor de la alții casa fiind deja mobilată și aranjată.
Bunica: nepoțeii mei ne-am mutat aici pentru o viață nouă chiar dacă părinții voștrii nu au vrut să vină aici. Aici am niște cunoștințe care au o casă magică și puteri unice.
Lili:buni... vom putea să ne jucăm cu copii din oraș??
Bunica: desigur dar după ce vom face vizita la familia madrigal. Îi știu de când venisem eu aici pentru liniște.
Bunica ne duce la o casă mare viu colorat și bate la ușă și ne deschide ușa o bătrânică care ne poftește înăuntru casa fiind foarte mare și magică.
Bătrânica:ce vă aduce pe aici? Dragă prietenă.
Bunica:am venit cu nepoții mei pentru a le da și lor puteri unice
Bătrânica:oooo doi copii din afara familiei madrigal ce onoare. Au vârsta de 5 ani?
Bunica:Victor are 5 ani iar Lili are aproape 6 ani
Bătrânica: să îi facem ritualul fetei
Bunica:bine. Lili azi îți vor face ritualul ușii și vei sta aici cu oamenii ăștia minunați.
*Un an mai târziu...*
Lili:Victor tu de ce nu ai vrut un dar?
Victor:nu vreau eu...și ce ai mai făcut cu viitorul tău prinț?
Lili:taci nu-i momentul! Nici măcar nu-l cunosc în de-ajuns
Victor:bunica te-a promis lui ai darul  înger îl farmeci.
Lili:da...da...nu contează....
*Prezent*
*Lili pov*
Făceam cumpărăturile pentru bunica mea și fratele meu știind că eu stau și cu familia madrigal trecând prin pierderea puterilor și revenirea lor și revenirea la normal la toate casa fiind reparată.
Cumpăram ceea ce trebuia pentru bunica și fratele meu și deodată văd pe cineva în mijlocul orașului dansând pe muzică oamenii fiind în sărbătoare.
Persoana care dansa își schimba fețele iar eu deveneam curioasă și las ceea ce făceam și merg unde era mulțimea.
Muzicienii s-au oprit din cântat la instrumente iar persoana se apropie de mine și mă ia de mână și mă îndeamnă la dans iar eu accept și începe muzica iar și dansam cu persoana aceea.
Deodată aud o voce cunoscută iar muzica se opri.
???:Lili!! Parcă erai să cumperi pentru gătit chili cu carne și burito!
Lili:bunico....eu...am luat jumătate din ce trebuia...
Bunica:bine. Ști cine e băiatul cu care dansai?
Lili:nu...stai.....ești fratele lui dolores?
???:yap și mai am un frate mai mic. stai...abuela ta știe de familia mea.
Spune el zâmbitor.
Bunica:camilo...ea e nepoata mea Lili
Camilo:ea e cea cu camera aia care nu avem voie
Bunica:darul înger ea îl are. Eu vă las să vă cunoașteți mai bine.
Bunica ia sacoșele cu ingredientele luate și ne lasă singuri.
Camilo mă ia de mână și mă trage după el.
Lili:hei unde mergem ?
Camilo: într-un loc ferit de alte priviri
Zis și făcut ajungem în pădure și îmi face semn să îi arăt darul meu lui.
Eu îi arăt......
Îmi apar aripi de înger și mi se schimbă culoarea ochilor și îmi veni o idee genială.. îl iau de abdomen ușor cu ambele mâini ale mele într-o îmbrățișare și zbor cu camilo lipit de corpul meu.
Îl plimb așa o oră până când ar trebuit să ne întoarcem înapoi în oraș.
Se întunecase și ne întoarcem în oraș fericiți
Lili:deci darul tău e de schimbarea de fețe nu?
Camilo:yap. Hai la cină cu familia mea sigur ți-ar place mult.
Lili:sigur cu mare drag.
El mă duce la casa madrigal și intrăm înăuntru. Totul era așa vesel și plin de culoare iar familia era mereu veselă.
Camilo:mi familia!!!! Am adus o fată la cină!!!!!
Dolores:v-am auzit venind. Ea trebuie să fie Lili fata promisă ție nu?
Camilo:da și fiți blânzi cu ea. E timidă
Eu mă ascundeam după el timidă când fata se apropie de mine
Veniseră toată familia auzind vocile celor doi.
Camilo:Lili...mi familia.....mi familia...lili.
Abuela madrigal:o știu pe Lili,micuța de ea e promisă lui camilo
Dolores:awww fratele meu a crescut
Mirabela:abuela cum de tio Bruno nu a venit?
Abuela:Mirabel nu forța lucrurile va veni
Pepa:puiul meu vino aici și ia-o pe mama în brațe
Camilo:mama nu de față cu Lili
Lili:stai calm și bunica mea mă răsfață
Pepa:camilo al meu puiu meu drag te place
Mă rușinez când aud dar văd că familia îl susține.
Lili: știu e un drăguț
Îl iau în brațe și îi sărut obrazul el roșind mai ceva ca o roșie în plin sezon.
Nu după mult timp mergem cu toții la cină. Desigur stăteam lângă camilo și ne țineam pe sub masă de mână amândoi zâmbind.
Se face anunțul înainte de masă iar casa....era magică.....se mișcau toate.
Se aduce și mâncare fiind toți adunați și fericiți.
Cina decurgea bine și se povesteau povesti interesante.
Eu fiind fericită că familia s-a unit și sunt fericiți.
Camilo:Lilișor poți rămâne aici în seara asta camera ta e intactă.
Lili:camilo trebuie să am grijă de bunica mea și de fratele meu ști ce importantă e familia. Vin în vizită la tine și putem sta împreună.
Camilo: adevărat. Poate vin și la tine ști să stăm în liniște
Dă din umeri și zâmbi.
Lili: desigur
Am râs amândoi și după auzim vocea isabelei.
Isabela:voi doi sunteți destul de veseli ce se petrece?
Camilo: nimic verișoară
Mirabel:o haide Isa cei doi sunt promiși unul celuilalt...îndrăgostiți...
Isabela:cum zici tu
Camilo îmi pasează smântâna și legumele și îmi șoptește ceva la ureche și după mă sărută pe obraz.
Mirabel:awwww
Dolores:hm? Vor să fie singuri
Camilo:uhh soro nu strica asta...
După ce am mâncat cu toții cina eu și camilo ne-am retras în camera mea care era așa mare.... așa alb și plin de nori.
Oare ce se va întâmpla în continuare oare se vor înțelege până va fi ziua care îi va unii pe veci?
Aflați în capitolul următor

Acesta e capitolul 1 la acest fanfic
Are idei folosite la un roleplay
Deci mda
Pe parcursul capitolelor veți vedea că dragostea lor avansează

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 06, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

encanto//fanfiction//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum