𝓣ާ
16.11.2021
yapabileceğini sanıyordum,
seni görene kadar yapabileceğimi sanıyordum.karşımdaki gülüşün, yüzünü süsleyen gamzelerin ve dahası
bir mahluk nasıl bu kadar kusursuz olabilir.hangi ressamın eşsiz tablosu, veyahut hangi şairin şiirisin?
güzelliğin ve sesin uzun zaman sonra içimde bir his uyandırdı.yoksa bu sevgi denen şey mi?
ellerini klavyede gezdirmeyi bıraktı ve telefonunu kenara koydu felix. hayatında merak ettiği tek bir şey vardı. daha doğrusu, tek bir yaşama amacı.
sonunda onu bulmuştu.
kendisinin uzun yolculuğuna son verecek sebebi, dahası onu sonsuz bir hayata sürükleyecek tek nedeni bulmuştu. derin bir nefes aldı ve elindeki silahın tetiğini tek seferde çekti. artık sonsuz bir hayat, sonu olan kişinin verdiği his ile onu bekliyordu.//merhabalar merhabalar, bu min fic'in burada sonuna gelmiş bulunuyoruz. bu kısa macera da bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim. şiirler sizin de fark ettiğiniz üzere tam şiir gibi değil. hem şiir, hem düz yazı tarzında. bunun sebebi ise felix genç bir yazar ve genç bir kitleye hitap ediyor. bunu yaparken de tamamen duygularını kullanıyor. dolayısı ile düz yazı ile ifade etmesi gereken yerler vardı. umarım beğenmişsinizdir, keyifli okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
what was love // chanlix
Fanfictionsürekli intihar şiirleri yazan lee felix, ilk kez farklı bir şiir yazmıştı. 240122 | mini fiction | angst