~🅔🅜🅡🅨🅢 🅓🅐🅥🅘🅔🅢~ ||| '𝙋𝙍𝙕𝙀𝘿𝙎𝙏𝘼𝙒𝙄𝙀𝙉𝙄𝙀 𝘽𝙊𝙃𝘼𝙏𝙀𝙍𝘼'

40 5 7
                                    

 I can barely hear a sound, it's faded

All the words you used to say

Tried to keep me down, I'm elevated

No more rain on this parade

I went deep inside, where monsters hide

To free my mind, and come out alive
Tell me when you kicked me did you ever think that I would get up

Can you hear me now so loudly?
I'm screaming at the top of my lungs

Can you see me now so proudly?

Looking up at what I've become
Can you hear me now

Up above the crowd

Up above the crowd

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

   Emrys Davies.
  Walijczyk, ale jego ojcem jest Niemiec.
  Urodziwy młodzieniec - kręcone „owieczkowe" krótkie blond włosy, intensywnie niebieskie oczy. Wysoki, szczupły, ale umięśniony. Bardzo jasna karnacja. Posiada dołeczki, kiedy się uśmiecha. Ma dwa tatuaże – jeden po lewej stronie na klatce piersiowej pod sercem „Byddaf yn ymladd hyd y diwedd", a drugi na karku „Uchelgeisiol".
  Jest wspaniałym człowiekiem – ambitny, kulturalny, wytrwały, uprzejmy, spokojny.
  Jego zainteresowania to: sport, motocross (przez to kiedyś złamał 2 żebra), szachy.
  Wielka szansa łapie go w swe objęcia, szansa, by jeździć w Formule 1, jednocześnie zostaję wrzucony na naprawdę głęboką wodę, ponieważ zostaje kierowcą Red Bull Racing Formula One Team.
  Czy chłopak poradzi sobie w tak potężnym i wymagającym zespole jak Red Bull, który postawił swe wszystkie karty na jego talent? Czy poradzi sobie z trudnym partnerem zespołowym jakim jest Max Verstappen? Holender nie ma zamiaru ułatwiać mu życia, wręcz przeciwnie, uprzykrzyć mu je na tyle na ile ich zespół nie zareaguje.
  Niestety młodziak zaszedł zbyt daleko trafiając do miejsca, gdzie kryją się potwory. Będzie musiał mocno zacisnąć zęby, by uwolnić się od tego i wyjść żywy. Będzie musiał znieść różnorakie typy bólu jak i ogromnej presji. Usłyszy wiele słów, które będę miały za zadanie go powstrzymać.
  Czy mimo wszystko uda mu się znaleźć światło między tymi wszystkimi słowami? Czy nauczy się odpuszczać? Czy stanie się silniejszy przez ten cały ból? Czy osiągnie coś, co nawet mu się nie śniło?

 ~Byddaf yn ymladd hyd y diweddBędę walczył do końca
~~Uchelgeisiol - Ambitny


Tried to find the light between your shadows, but it always seemed to fade

It took some time for me to learn to let go

But I grew stronger from the pain

I went deep inside, where monsters hide

To free my mind, and come out alive

Can you hear me now so loudly

Can you hear me, can you hear me now?

Can you hear me, can you hear me now? 

Y Cymro hwnOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz