#imagine chanel & jai wowor

143 3 4
                                    

Het was een prachtige dag vandaag, de zonnetje schijnt heerlijk door mijn raam, de lucht is blauw en ik zie helemaal geen wolken.

Ik ga rechtop zitten als ik mijn telefoon van mijn vensterbank af pak, ik zie een bericht van mijn beste vriendin Irina.

"Hey moppp, we gaan vandaag met een groep vriendinnen naar het strand, zou je het leuk vinden om mee te gaan?"

"heb er helemaal zin in!" , ik appte haar terug en stond op, het was al half 11 en ik had heerlijk geslapen. Ik stond op en liep naar m'n inloop kast toe en trok mijn la open met mijn bikini's. Ik pakte mijn favoriet, zwart topje en een witte broekje. Ik trok het aan en bekeek mezelf in de spiegel. Ik lachte want ik voelde me eindelijk goed in mijn eigen lichaam.

Ik pakte m'n korte spijkerbroekje en een geel topje, deed mijn haar ik een hoge staart en deed snel mijn make-up, trok mijn gemakkelijke Allstars aan en liep naar beneden voor mijn ontbijt. Voordat ik de trap af kon lopen rook ik al wat ik ging eten. Pannenkoeken.

Een glimlach verscheen op mijn gezicht en liep de keuken in, ik zag mijn moeder pannenkoeken bakken en liep naar haar toe. Ik knuffelde haar voorzichtig van achteren en rustte mijn hoofd tegen haar schouder aan.

"goeiemorgen prinsesje" , zei ze vrolijk en draaide om en plaatste een kus op mijn wang.

"hey mama, is het goed als ik met vriendinnen vandaag naar het strand toe ga?" , ik zag haar knikken en liep naar de tafel toe, ik zat rustig aan tafel en pakte mijn telefoon, scrolde door mijn tijdlijn op twitter. Tot dat ik een melding binnen kreeg van een van de jongens van bbrave.

" @JWOFFICIALMUSIC : dagje strand 🌞"

Ik lachte bij zijn tweet en legde mijn telefoon weg. Ik wou dat ik Jai kon ontmoeten, hij betekend zoveel voor me en ik hou zoveel van hem. Ik zachte
bij de gedachtes.

Mijn moeder zette een bord met pannenkoeken voor me en begon rustig te eten, tot dat ik een appje binnen kreeg van Irina.

"ben over 10 minuten bij je buiten popje" , ik opende het gesprek en stuurde een simpele "x" en sloot mijn app. Ik at mijn laatste pannenkoek op
en stond op, kuste mijn moeders wang en liep de keuken uit.

"ik zie je vanavond wel weer mam" , riep ik snel achter me rug om.

"geniet van het weer liefje!" , zei ze vrolijk. Ze is elke dag zo vrolijk dat het onderhand niet eens meer menselijk is. Ik liep richting de voordeur toen ik Irina aan zag komen fietsen, ze begon te grijnzen en zwaaide vrolijk naar me, ik liep richting de schuur en pakte mijn fiets en liep haar kant op. We knuffelden elkaar en fietsten weg.

********

Na dik 20 minuten fietsen en iedereen ophalen kwamen we aan bij het strand. Het was aardig druk en we zochten met z'n alle een goed plekje dicht bij het water. We legden onze handdoeken neer en kleden ons uit en genoten van het heerlijk warm weertje dat tegen onze huid aanbrandde.

Ik had oordoppen in en m'n zonnebril op en genoot van B-Brave muziek, tot dat ik uit mijn gedachtes werd gehaald door een bal die tegen me aan rolde. Ik ging rechtop zitten en iedereen was weg, ze waren aan het zwemmen en ik keek naast me naar de bal. Ik pakte hem op tot dat ik iemand naar me toe zag komen lopen, ik keek voorzichtig op.

"mijn excuses" , zei de jongen met een beleefde manier. Zijn stem kwam me trouwens erg bekend voor.

"kom nou Jai" , hoorde ik een andere bekende stem roepen. Ik stond op en keek de jongen aan.

"jai..." , zei ik en probeerde rustig te blijven. Jai Wowor had getweet dat die naar het strand ging. Maar dat die naar het strand ging bij mij in de buurt. Ik besefte dat m'n mond open stond, ik sloot hem gauw en keek verlegen naar beneden.

"haha, het spijt me!" , hij stak zijn hand uit om kennis te maken, ik greep zijn hand vast en schudde hem voorzichtig.

"Chanel" , zei ik, bijna fluisterend. Hij lachte en trok z'n hand terug.

"waarom kom je niet met ons meespelen dan? Je ligt hier zo alleen!" , ik lachte en schudde me hoofd, voordat ik met hem mee liep naar zijn vrienden. Samuel, Kaj, Dioni en Cassius waren erbij. Ik probeerde kalm te blijven en rustig te reageren. Ik begroette ze en begon mee te voetballen.

*********

Na 1 uur met de jongens om te gaan besloten ze te gaan. Ze knuffelden me en Jai stond nog met me te praten. Tijdens het voetballen was femke de hele tijd aan het flirten, alsof mijn droom uit kwam. Hij pakte m'n hand vast en swingde me heen en weer, ik moest de hele tijd om hem lachen.. volgens mij vond ik hem leuker dan als een idool...

"maar ik ga.." , zei hij langzaam. "ik ben hier zowat de hele dag geweest" , zei hij lachend en ik knikte voorzichtig. Het liefst zou ik de hele tijd met Jai afspreken, maar dat kon natuurlijk weer niet. We liepen samen naar zijn spullen toe toen hij z'n telefoon pakte en hem aan mij gaf.

"als je dit nou is voor mij invult moet alles goed komen" , hij lachte en gaf me een knipoog, lachend vulde ik het lijstje in met mijn naam en nummer en gaf z'n telefoon terug, hij gaf me snel een knuffel en plaatste een zachte kus op mijn wang voordat hij weg liep. Ik stond daar dan, met een enorme glimlach op mijn gezicht, ik keek naar beneden tot dat ik iemand me hoorde roepen, ik draaide me om en zag dat irina en de meiden al klaar waren om naar huis te gaan. Ik rende hun kant op en pakte mijn spullen en kleedde me aan.

********

Eindelijk thuis aangekomen was het al half 6, dood op plaatste ik mijn fiets in de schuur en liep richting het huis, ik liep naar binnen toen ik me moeder hoorde roepen vanuit de woonkamer. Ik liep naar haar toe en groette haar en plaatste een kus op haar voorhoofd.

"lekker bruin geworden zie ik!" , zei ze met een glimlach en ik schudde mijn hoofd.

"ik ga even liggen hoor, ben kapot" , ze lachte en knikte, ik legde m'n tas neer op de grond en liep naar boven toe naar mijn kamer, ik plofte neer en pakte mijn telefoon, ik zag een appje van een nummer die ik helemaal niet herkende, ik opende het gesprek en er verscheen een glimlach op mijn gezicht toen ik het gesprekje las.

"het was hartstikke leuk vandaag, we zouden vaker moeten afspreken! x jai" , ik appte hem terug en sloot mijn ogen, voor ik het wist viel ik langzaam in slaap.

*****
HEY DIT WAS HEt, wil je er ook een? zeg me met wie en waar over het moet gaan xo irina

imagine's Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu