merhaba arkadaslarr :) cookk merak ettiginiz selim i bu bolumde sizlerin huzuruna sunuyorumm size cookk Teşekkur ederim bana destek verdiginiz icin her neyse iyi okumalar :)
Multimedya:Selim :)
Su yeni gelen cocuk var ya adi neydi onunn himm Selim iste o cookk tatli artik kendimi hic yalniz hissetmiyorum o benimle çok ilgileniyo ve bu durum beni coookk ama cokkk mutlu ediyor. Ben sinifta bu düşünceler içindeyken yanima geldi. Naber prenses dedi öyle şaşırdım ki ilk defa bir erkekle bu kadar güzel bir iletisim icindeydim. Tesekkurler iyilik senden dedim oda iyi iste dedi biz boyle konusurken hoca geldi. Dersimiz Dil bilgisiydi. Hoca anlattida anlatti anlattida anlatti en sonda cocuklar ikili gruplara ayrilin dedi Selin Selim e bakıyordu. Kafama yana cekip ona oldurucu bakislar attim. Tam o sirada Selim kimde buluşuyoruz dedi bende farketmez dedim o da o zaman bizd gidelim seni kardesim Serenayla tanistirayim dedi bende peki dedim. Bu arada selim ve buket lise 3 serenay lise 1. Teneffuste siniftan ciktim kantine gittim en sevdigim iki cikolatayi aldim biri bana biri selime :) aşık mi oldum ben bu çocuğa ya noluyoruzz hoop buket kendine gel dostum!:D Asagi indim . Oha ama ya bu Selin i yolarim ben. Selimle konusuyorlardi. Ama Selin in farkli düşünceleri vardi. Bunu nasil yaptim bilmiyorum ama gidip selimin koluma girip Selimcim hadi gel siramiza gidelim bak ikimize cikolata aldim diyip cicugu sinifa cekistirdim. Selim bana bakiyordu. Bense göz temasi kurmuyordum. Zaten son dersti. Zil çaldı. ... selam arkadaslarr nasil gidiyor kitabim begeniyormusunuz lutfen yoruma yazin yorumlara cevap vermek ve yeni bolum yazmak beni mutlu ediyor. Yorumlarinizi ve bir dahaki bolum icin tahminlerinizi yazin lütfen :)