Olli x Ella x Maiju

67 1 0
                                    

!Lue kuvaus ennen kun luet!



Olli

Olin menossa kotiin studiolta. Kotona minua odottaisi kaksi maailman ihaninta naista. Maiju ja Ella. Joo kuulitte oikein. Meillä on kolmen kimppa mutta emme häpeä sitä millään tavoin koska rakastamme toisiamme. Ja ai jumalauta kun meillä on hyvää seksiä.

Astelin ulos autostani ja kävelin kylmässä talvi ilmassa kohti kerrostaloa. Astuin sisään taloon ja kävelin kolme rappua ylös. Avasin asunnon oven ja kävelin sisälle. "moikka rakkaat!" huusin Maijulle ja Ellalle samalla kun potkin kenkiä jaloistani. "Moi kulta" Maiju sanoi ja suuteli minua huulille. Yhtäkkiä tunsin toiset huulet kaulallani. Sitten ne vaihtoivat paikkaa. "Ruoka on valmista rakas. Tuu syömään." Ella sanoi ja antoi hennon pusun poskelleni.

Olimme syöneet ja ruoka oli taivaallista niinkuin aina. Nyt istuimme kaikki kolme sohvalla katsoen telkkaria. Istuimme niin että minä istuin keskellä ja Ella ja Maiju pitivät jalkojaansa sylissäni.

Time skip: 2h

Istun makuhuoneessa tuolilla. tytöt eivät olleet vieressäni vaan alus vaatteissa sängyn päällä Ella ja Maiju suudelivat hyvin kiihkeästi. Maiju alkoi tehdä fritsuja Ellan kaulaan."ahmghh" hän melkein huusi nautinnosta.

Maiju

Meillä oli tällähetkellä vähän rajummat leinit Ellan kanssa. Katsahdin Olliin nopeasti koska Ellan katse oli kiinnittynyt häneen. Ella katsoi minua vähän huvittuneena. "Ei helvetti Olli! et kai sä oikeesti kiihdy tästä noin paljon?" Kysyn huvittuneena. "häh miten niin?" Olli kysyi. "kantsis pitää tota sun pikku ukkoo vähän hallinnas" Ella sanoo naurahtaen. Olli ei sano mitää kun hän tajuaa että hänellä seisoo. Hän vaan punastuu ja pitää katseensa käsissään. "Älä huoli rakas" aloitan. "Me autetaan sua ton kaa" Ella jatkaa ja suutelee Ollia intohimoisesti huulille. Otan kiinni Ollin paidasta ja nostan hänet ylös tuolilta. Ella työntää Ollin makaamaan sängylle. Alan riisumaan hänen paitaa ja Ella Ollin housuja. Nyt Olli on kokonaan alasti edessämme. Ella kaivaa yöpöydän laatikosta kortsun ja liukkaria. Olli asettaa kortsun paikoilleen ja levittää vielä liukkaria.

Ella

Maiju kävi Ollin kaulan kimppuun. Minä taas riisun samalla vielä omia ja Maijun viimeisiä vaatteita. "Ahhmmh" Olli huokaillee Maijun löytäessä herkän kohdan. Asetuin Ollin päälle hajareisiin. Olli oli sisälläni ja aloin hitaasti liikuttaa lantiotani. "Ahhhmmggh" Olli huokaili. Lisäsin vauhtiani aika paljon. "E-ella m-mä t-tuun i-han j-just" Olli sanoi huokailutten välistä. Se sai minut lisäämään vauhtia vielä enemmän. "ahhhmm" Olli tuli sisälleni. Pian Ollin jälkeen laukesin ollessani vielä Ollin sisällä. Nyt olisi Maijun vuoro.

Maiju

Otin kortsun pois Ollin kohoumalta. Sidoin sen ja heitin sen lattialle. Asetuin pää Ollin haarojen väliin ja aloin ottaa tältä suihin. Olli suorastaan huusi nautinnosta. Ella samallan hyväili Ollin kaulaa. "Aahhhmm" Ollin huokaisut vaan voimistuivat. Nopeutin pääni liikettä kunnes Olli tuli suuhuni. Nielaisin osittain nesteen ja asetuin Ellan viereen. Suudeltiin ekana vaan, kunnes liu'utin kieleni Ellan suuhun. Meneillään oli yksi elämäni parhaimmista ja rajuimmista kielareista. Syljin loput nesteestä Ellan suuhun. Olli kaappasi minut ja Ellan kantoon kohti suihkua.



...
Ei mulla muuta kun hyvää yötä pus pus nus nus <3

Words: 468

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 08, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐈'𝐦 𝐍𝐨𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐁𝐮𝐭 𝐀 𝐃𝐫𝐞𝐚𝐦𝐞𝐫 | 𝐁𝐜 𝐎𝐧𝐞 𝐒𝐡𝐨𝐭𝐬Where stories live. Discover now