Man kan si det sånn at jeg var en desperat person, på den evige jakten på kjærligheten. Satt hele dagen og hele natten å sveipet på tinder. Etter bruddet mitt med eksen min, var jeg ute etter en rebound kan man si, noe jeg kinda hadde. Jeg møtte en fyr som reddet meg fra han da. Det var hans oppgave i livet mitt. Da jeg var i et manipulerende
og negativt forhold som ødela meg. Han var grei, vi har faktisk kontakt fortsatt siden han var ganske snill egentlig og jeg ser på han om en helt.
Vi kan begynne med det som skjedde etter at jeg slo opp med han, for det var veldig useriøst og varte ikke en gang en måned, men jeg kom meg unna eksen min hvertfall.
Etter vi slo opp ga jeg litt opp kjærligheten, men det var ikke lenge før jeg ville ha en kjæreste og jeg lastet ned tinder og happn i all desperathet. Til og med Grindr.
Til å begynne denne historien der jeg var desperat, kan jeg vel si at Grindr var liksom lettest å skaffe seg en date på. Jeg var på tur til Oslo og møtte bestekompisen min, da vi på banen så en kjekk fyr tenkte jeg. Jeg så han også på grindr. Etter det, gikk vi på banen og da kom han bort til meg og spurte om vi skulle møtes etterpå. Selvfølgelig trodde jeg han var seriøs da han gjorde dette på banen, men han hadde sett meg på grindr rett før. Tror vi alle vet hvordan dette ender uansett.
Resten av våren kom koronaen og jeg ga liksom litt slipp på dating, selvom jeg synes han ene på mcdonalds var kjekk. Jeg gikk å så for meg et bryllup med han og hele pakken. Sært, men var jo bare 18 år da.
Tuller ikke, hele den våren gikk jeg å snakket om han på mcdonalds, tror vennene mine blei ganske sprø av det. Da Norge åpnet litt igjen våren 2020, ble jeg igjen litt lei av det å håpe, så jeg lastet ned tinder igjen og sveipa og sveipa som faen, tror jeg har sveipet gjennom tinder 3-4 ganger.
Sånn fortatte det egentlig ut 2020, bare at jeg fikk lært litt om spiritualitet på høsten 2020, ikke at jeg brydde meg så om det da, men jeg merket ting senere.
YOU ARE READING
Hvordan jeg møtte skjebnen min
HumorHvordan jeg møtte skjebnen min er rart, for jeg opplevde så mange opp- og nedturer.