Next week
At 6 AM
Arnav's room
Arnav woke up from his sleep smiled seeing Khushi sleeping beside him but soon realization dawned him and his smile vanished that he can't see her like this from nowonwards because today is his last day at home and tomorrow he will be in US. He is just staring at her without blinking.
At 8 AM
Alarm rang breaking his staring session, he stopped it. Turning towards her he started waking her up.
Ar : (cupping her cheek with his one hand) good morning Jaan... Wake up... Chalo its 8 in the morning
Khu :(sleepily) aaru sone do na...... ( Aaru let me sleep for some more time)
Ar : (kissing her forehead) No baby ...chalo jaldi uth jaao aaj toh aapko pata hai na ki kya hai ( Now get up you remember na what's today)
Listening about today she quickly open her eyes looking at him emotionally and hugged him hiding herself in his arms....
Ar : (sensing her mood he started singing)
Muskurane ki wajah tum ho
Gungunane ki wajah tum ho
Jiya jaaye na, jaaye na, jaaye na..
O re piya re..
Jiya jaaye na, jaaye na, jaaye na..
O re piya re..O re lamhe tu kahin mat jaa
Ho sake toh umr bhar tham jaa
Jiya jaaye na, jaaye na, jaaye naa..
O re piya re..
Jiya jaaye na, jaaye na, jaaye naa..
O re piya re.. piyaa re..Dhoop aaye toh, chhaanv tum laana
Khwahishon ki baarishon mein
Bheeg sang jaana (x2)Jiya jaaye na jaaye na jaaye na
O re piya re..
Jiya jaaye na jaaye na jaaye na
O re piya re.. piya re..Jo mile usme kaat lenge hum
Thodi khushiyaan thode aansu baant lenge hum
Jo mile usme kaat lenge hum
Thodi khushiyaan thode aansu baant lenge hum
Jiya jaaye na jaaye na jaaye na
O re piya re..
Jiya jaaye na jaaye na jaaye na
O re piya re.. piya re..Muskurane ki wajah tum ho
Gungunane ki wajah tum ho
Jiya jaaye na, jaaye na, jaaye na..
O re piya re..
Jiya jaaye na, jaaye na, jaaye na..
O re piya re..Listening him she looked at him lovingly while he smiled at him.
Ar : Jaan aap aise upset mat hua karo ( Jaan please don't be upset) , aapko pata hai ye sab hum hamare parents ke liye kar rahe hain ( You know na we are doing this for our parents to make them proud) unke saamne hume aur strong banna hoga ( in front of them we need to be more strong )...
Khu : OK aaru mai unke saamne bilkul upset nahi hongi ( Okay Aaru I won't get upset in front of them atleast) .... (and smiled)
Ar :(kissing her forehead) Chalo ab jaldi se ready ho jaao jaakar ( Okay now go and get ready fast)
Khu : (kissing his cheek) Hmm.... Mai abhi aayi....( I'll be back soon)
And she gone to her room to get ready...
At 8 Am
Living room
Ajay is reading the newspaper sitting in the living room and Anchal is in the Kitchen preparing breakfast .
When Samarth and Sanchi came downstairs . Sanchi moved towards the kitchen to help Anchal and Samarth sat there with Ajay.
Ajay asked him....
YOU ARE READING
Tere Saath Mai Rahoon ( Arshi ff ) [ COMPLETED ✔️✔️ ]
FanfictionA story about two childhood friends later they become soulmate. She is his everything. He is her everything. Both can do anything for each other. Lets see their love story 😍😍. An Arshi Version of my story Tere Saath Mai Rahoon..... Started : 3...