School

3 2 0
                                    

Uhum....

School...

School...

School...

School...

School...

School...

School...

School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School... School...School... School... School... School...School ...School... School... School...School ...School... School... School... School...School...School...School ...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...School...

Homework

:)



RandomWhere stories live. Discover now