Hoofdstuk 1

10 0 0
                                    

Op een met maanlicht verlichte zandweg verscheen in de verte een paar koplampen. De bestuurder probeerde zijn ogen open te houden, maar de warmte en de zoete geur van de bloeiende bloemen zorgden ervoor dat zijn ogen steeds dichtvielen. De mooie blonde dame naast hem was al diep in slaap.

Hun rit vanuit Las Vegas was gevuld met boze woorden en onderliggende woede. Hij wist dat hij de reis niet had hoeven te maken, maar de poging om zijn huwelijk te redden was het enige wat hem op dit moment bezig hield. Hij wilde niet nadenken over de andere optie om zijn zin te krijgen.

Sascha rekte zich uit en haalde haar blonde haren uit haar gezicht.

In het begin kon hij uren naar haar staren, maar op dat moment verveelde ze hem. Hij dacht aan zijn vijf minnaressen en merkte dat zijn concentratie steeds verder weg zakte.

Ze moesten een slaapplek vinden, en wel zo snel mogelijk. Hij wreef de slaap uit zijn ogen en probeerde nogmaals de airco aan te zetten.

De warmte van de woestijn had zich al een weg naar binnen weten te dringen en de airco weigerde ook maar een straaltje van koude lucht te verspreiden in de auto.

Hij opende de ramen en het raam aan de passagierskant ging met een knal naar beneden. Niet alleen had hij beknibbeld op het hotel dat hij voor hen had geboekt, ook de auto moest de goedkoopste zijn die hij online had kunnen vinden.

Het hotel bleek overboekt en de auto was een oude barrel.

Sascha had hem vol ongeloof aangestaard toen ze het hotel zag. Een vervallen bouwval waar de scheuren in de muren een comfortabele plek vormde voor de vele muizen. Na tien minuten in hun hotelkamer wist hij dat ze daar niet konden blijven. Ze had de koffers nog niet uitgepakt en binnen een minuut hadden ze het hotel weer verlaten en zat Sascha furieus naast hem in de auto.

En als hij eerlijk was geweest, dan had hij haar gelijk gegeven. Hij was een succesvolle zakenman, met een bankrekening met miljoenen dollars.

Hij had minnaressen waar hij mee af sprak in de duurste hotels, maar als het op haar aan kwam wilde hij het goedkoopste eruit halen. Waarom hij dat deed, is hij nooit achter gekomen.

Toen hij met haar trouwde waren ze nog maar net een week samen. Hij was voor haar gevallen als een blok steen. Hij had zichzelf bestempeld als de gelukkigste man van de wereld. Zo'n prijs van een vrouw, voor zo'n iemand als hij.

Dat gevoel dat hij gehouden tot hij zijn eerste miljoen had bereikt. Toen verloor hij zijn interesse en moest hij zijn pleziertjes ergens anders halen. Bij de vrouwen die hem aanbeden en alles voor hem wilden doen.

Het grote probleem was dat ze getrouwd waren in gemeenschap van goederen. Alles wat van hem is, is ook van haar.

Dat betekende dat hij zijn miljoenen met haar moest delen. Zijn woning zou worden verkocht, al zijn beleggingen en bezittingen werden doormidden gehakt. Een verschrikkelijke gedachte en een rilling trok over zijn rug.

Ze is de liefde van zijn leven, maar hij had nooit verwacht dat ze zo saai zou worden. Ze is bloedmooi, heeft een lichaam waar je u tegen zegt, een prachtige ronde kont met een stel prachtige borsten. En toch bood ze hem niet meer het plezier waar hij naar zocht. De aanbidding van vrouwen, het gevoel dat hij de koning van zijn eigen paleis was. De adoratie en de verboden liefdes.

Hij werd uit zijn overpeinzingen gehaald toen er in de verte tussen een veld met cactussen een neon bord stond.

De H brandde niet meer, maar het was overduidelijk een bord dat een hotel aankondigde.

Het bord gaf aan dat hij bij de eerste kruising rechtsaf moest.

Een kruising midden in de woestijn? Dacht hij bij zichzelf, maar hij volgde trouw de aanwijzingen op.

Hij voelde hoe de slaap zijn hoofd overnam en hij moest vechten tegen de slaap. Zijn hoofd voelde zwaar en zijn nek kon zijn hoofd amper nog rechtop houden.

De slaap zou hem overvallen als het hotel niet snel zou verschijnen. En terwijl hij daaraan dacht, doemde in de verte een prachtig verlichte hotel op.

Zijn voet trapte het gaspedaal dieper in en met een hoge snelheid reed hij naar het hotel.

Het hotel was prachtig. De verlichting scheen op de voorkant. Palmbomen bewogen heen en weer in de warme wind. De bladeren maakten een ruisend geluid wat hem een rustgevend gevoel gaf.

Hij draaide de parkeerplaats op. De parkeerplaats was goed gevuld. Hij parkeerde de auto naast een Mercedes-Benz.

Hij tikte Sascha zacht tegen haar arm.

'Wakker worden, schat. Ik heb een hotel gevonden.'

Ze opende haar ogen en staarde naar het hotel. 'Ik hoop dat deze beter is dan de laatste die je hebt uitgezocht.'

De sneer had hij verdiend dat besefte hij zich ook. Hij had zich voorgenomen er alles aan te doen om haar weer voor zich te winnen. Om haar weer verliefd op hem te krijgen zodat ze er niet van door ging met zijn geliefde miljoenen.

En als dat niet werkte ... nou ja, dat zag hij dan wel weer.

'Deze is beter dat beloof ik', loog hij.

Hij stapte uit de auto en haalde de koffer uit de kofferbak. Haar Louis Vuitton make-up koffer en haar Louis Vuitton reiskoffer zette hij voorzichtig op de grond. Deze koffers hadden hem een fortuin gekost en hij werd nog steeds misselijk als hij dacht aan het prijskaartje dat eraan had gehangen.

Sascha pakte haar koffers en liep naar de voorkant van de huurauto. Haar verschijning en de dure koffers stonden in contrast met de gammele huurauto, waar het verf vanaf bladderde en de roest zich al een weg had gebaand over de zijkant van de auto.

In de deuropening van het hotel stond een mooie slanke brunette, met rondingen op de juiste plaatst naar hun te zwaaien. Een dienblad balanceerde op haar handen, met daarop twee cocktails gevuld met een gelige substantie.

Ze droeg een strakke rode jurk met een split dat over haar rechterbeen naar haar heup liep.

Zijn ogen gleden van haar voeten, de rode pumps dat met draden over haar benen waren vast gemaakt, over haar gebruinde benen en bleef steken waar de split ook eindigde.

Ze zou hem in de problemen brengen, hij wist het zeker.

'Welkom in Hotel Dood', zei ze met een zachte zwoele stem en liep voor hen uit naar de balie.

Hotel Dood? Dit kan me de hemel of de hel opleveren, bedacht hij bij zichzelf, terwijl hij naar de wiegende kont van de receptioniste staarde.

Hotel DoodWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu