@-madamyazar

69 12 27
                                    


Bugünkü yazarımız -madamyazar  🎉

Kendisi benim ilk göz ağrımdır.

Hadi başlayalım;

1. Öncelikle merhabalar! Kısaca kendinizi tanıtabilir misiniz?

Selamlar efendim, selamlarrr! Nursena kimdir?

Nursena 17 yaşında, boş vakitlerinde yazan okuyan, araştırmayı ve sohbeti seven, bir topluluğa hitap etmekten hoşlanan sıradan bir liselidir.

Giresun'luyum, Giresun'da yaşıyorum ama İstanbul'da eğitim alıyorum. Açık sözlü ve net biriyimdir, çizgilerimle sınırlarım hassas noktalarımdır. Bunun haricinde söyleyebileceğim pek bir şey yok sanırım.

2. Kaç yıldır wattpad kullanıcısısınız? Wattpad sizin için ne ifade ediyor?

Hmm, sanırım aşağı yukarı üç-dört yıl oluyor Wattpad'e dahil olalı.
Wattpad özünde sadece basit bir yazma platformu, farklı kalemleri ve yetenekleri keşfettiğimiz bir ortam; Bu yüzden Wattpad benim için hiçbir şey ifade ediyor demek olmak ne kadar doğru bilmiyorum. Beni daha çok ilgilendiren şey Wattpad'deki arkadaş ortamım, kitaplarımdaki okur tayfası ve küçük de olsa yorumlarıyla yüzümü güldüren insanlar. Küçük ve tatlı bir mahalle gibi, bazen filede çürükler çıksa da file hala sağlam çok şükür.

3. Wattpad platformunda yazanlara önerileriniz nelerdir?

Bu işe henüz yeni başlayanlar için ilk önerim acele etmemeleri olurdu sanırım.

Beni okumuyorlar diyerek pes etmeyin, bir kişi bile olsa yazmayı sürdürün. Kaleminizin arkasında durun ve her seferinde bir tık daha iyisini yazmaya çalışın. En baştan pes edip olmuyor diyerek sızlanmayın çünkü üzerine düşünülmüş her kurgu, mutlaka bir şekilde iyi bir yerlere gelir. Sadece istikrarlı olun, kendinize güvenin ve koyduğunuz çıtayı yazdığınız her şeyde biraz daha yükseltin.

4. Hüzün Yağmuru Senfonisi, Çoban Yıldızı veya Kefensizler Mahzeni okuyucularına önermek istediğiniz bir kitap var mı?

Zaten beni okuyan birçok kişi eminim ki kayipbirsahis 'da okuyordur, her yerde önerdiğim için bilmeyen kalmadı şükür.

Onun haricinde parfaitciel ve o1prenses 'in kitaplarına mutlaka bakmanızı tavsiye ederim.

5. Kendinizi bulduğunuz karakteriniz hangisi?

İşte bu zor bir soru. Klişelerden hiç hoşlanmam ama her karakterim benden bir parça klasiği gördüğüm en doğru klişe olabilir. Hüzün Yağmuru Senfonisi'nden Kefensizler Mahzeni'ne hatta bilmediğiniz diğer kurgularımdaki karakterler bile çok büyük izler taşıyor benden. Kim gelirse gelsin kendime en çok Aysar Koçer'le buldum ve en çok onunla büyüdüm, bu bariz bir gerçek. Emir Asaf Bey'in de pabucunu dama atmayacağım tabii 🐍.

6. Yazarken size ilham veren şey nedir?

Fotoğraflar Akaydın, fotoğraflar. Önce zihnim, sonra şarkılar, sonra fotoğraflar.

Karakterler bir süre sonra zihnimin kapılarını yumruklayıp bak ben şuradayım, şu da benim diye bağırıyorlar. Öyle olunca her yerde onlardan parçalar görmeye başlıyorum, şarkılar ve fotoğraflar başta olmak üzere tabii. Bu da dolayısıyla ilhamı doğuruyor.

7. Son olarak bize kitabınızdan bir alıntı bırakabilir misiniz?

"Yangından bir evin kollarına yana yana sığındığını mi düşünüyorsun?" diye sordu ve devam etti. "O yangının benzini de kibriti de kırmızısı da sensin. Arafın gölgesinde soluk soluğa mı kaldın? İki yanındaki cennetle cehennemin ta kendisisin.
Dudaklarımdaki panzehri mi istiyorsun?
Önce benim sehpamı ayaklarımın altından çekmelisin."


Ahh aşkım kadın 🤤.

Ve son olarak sizin yazar hanıma sormak istediğiniz bir soru var mı?

Bir sonraki röportaj da görüşmek üzere.

|26.09.2021|

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Röportaj Zamanı !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin