yeni başlangıç mı?

46 3 0
                                    

Kahvemi alıp çatıya çıkmıştım.
                ~flutter~

Kita-san'da burdaydı, normalde olmayacak bir şey olmuştu;
-Cidden Aki öğle yemeğin bu mu?
şaşkınlığımı atıp sesin geldiği yöne kafamı çevirdim an itibari ile Osamu'dan azar işitecektim.
-Aç hissetmedim
-Ha, peki
kısa kesmişti?

Kita-san konuşmaya başlamıştı;
-Aki sorun olmıycaksa takımın menajerliğini yapar mısın?
bak işte buna cidden şaşırmıştım
-Üzgünüm Kita-san şu sıralar fazla doluyum ve voleybol oynamayı bırakalı biraz zaman oluyor o yüzden cidden üzgünüm.
-Anladım sorun değil birisini bulmakta güçlük çekiyorum eğer fikrini değiştirirsen bana söyle, tamam o zaman size afiyet olsun.
yanımızdan ayrılmıştı.

-Ne işin var ki?
her zaman ki Atsumu
-Size söylemeyi unuttum bi aralar bahsettiğim konser haftaya olucak onun için çalışıyorum.
-Ne konseri?
bu seferde Suna meraklanmış gibiydi,
-Küçük bir grubun gitaristiyim bar gibi yerlerde konser veriyoruz.
-Elektro gitar çaldığını belli eden bir suratın yok
-Ne demek o
-Boşver
bu çocuk cidden garipti her zaman ikizler Suna'yla benzediğimizi söylerdi ama yanılıyorlar, diğer dakikalarda Atsumu'nun hayranlarını dinledik ta ki Osamu, Atsumu'nun kafasına vurana dek.
-Kapa şu çeneni
tam tartışıcaklarken zil çalmıştı
-tamam tartışmanızı sona saklayın zil çaldı, hadi Atsumu sınıfa gidelim.
yürümeye başlamıştım
-BEKLE BENİ GELİYORUM.

Sıraya tam oturduğum sırada Atsumu'nun söylediği şey ile yanıp bittiğimi düşündüm. İnsanlara fazla hayatımdan, davranışlarımdan ve yaptığım şeylerden bahsetmeyi sevmezdim küçükken ne zaman kendimi anlatmaya çalışsam hep önüme taş koyarlardı şimdi çevrem ve ben değişmişti.
~Drowning by Fxbii, Vague003~

-Sigara içtiğini gördük Osamu ile doğru mu?
"söylemek istemezdim Tsumu yapmak istemezdim özür dilerim."
..
-Sessiz kalmamalısın Aki doğruyu söylemeni istiyorum.
-Üzgünüm uzun zamandır içiyorum, size söylemek istemedim.
"Şaşırmışa benziyordu, görüntümden beklencek hareketler Atsumu buna şaşırma üzüyorsun."
-Vücuduna zarar veriyorsun bırak onu.
çok ciddiydi.

Ders öyle böyle geçmişti. Atsumu'yu düşünmekten dersi dinlememiştim, yaptığım hatalıydı evet ama.. Teneffüs olduğu gibi resmen kendini sınıftan dışarı atmıştı normalde çıkmam için uğraşan çocuk kaybolmuştu, beni görmezden geliyodu apaçık belliydi. "Bunu yapmamanı söyledim Atsumu daha çok acıtıyorsun."
Kalan 1 teneffüste de aynı şeyi yaşamıştım derste beni dürtükleyerek rahatsız da etmemişti.. "Sinirime dokunuyor kendisi doğruyu söylememi istemişti şimdi ki davranışları da neyin nesiydi böyle."
Sonunda eve gitme alarmım çalmıştı,
Atsumu cidden hızlı hazırlanıyor yavaştı bu çocuk? hızlı bir şekilde çıkmaya çalıştı;
-ATSUMU
umursamazca kafasını çevirdi
-antrenmana kalıcam Osamu ve Suna kapıda seni bekliyordur, çıkıyorum ben.








*
okul cidden yoruyor az kaldı delirmeme. NASILSINIZZ? umarım hikayeyi beğenirsiniz, hızlı geçmeyi seviyorum pek ayrıntılara takılan birisi değilim🐵🤠 Ve sizden bir ricam olucak acaba oy verir misiniz? şimdiden teşekkür ederim.💗💗
kendinize dikkat etmeyi unutmayın virüs cidden tehlikeli sağlığınızı korumayı unutmayınn💖💖💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 12, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐃𝐢𝐞 -𝐬𝐮𝐧𝐚 𝐫𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin