Him

0 0 0
                                    

Stateam in clasa si orice loc din lic imi aduce aminte de el,pe hol de exemplu ,cand ne am intalnit ptr prima data unde a inceput totul. Unde venea si ma astepta /ma chema sa ies din clasa sa stam pe hol,pe scari cand ne intalneam random si il luam in brate ,la usa de langa subsol unde ma acoperea sa nu ma ploua si ma facea sa rad. La locul de fumat,orice loc din lic   ,am o amintire oricat de mica si de neinsemnata poate fi ptr unii ptr mn inseamna mult. Oricat as incerca sa nu ma gandesc la el mie imposibil ,exista atatea locuri care imi aduc aminte de el. Nu pot sa cred ca tot efortul tot ce am incercat sa fac a fost in zadar ,totul e vina mea. Eu sunt de vina ptr tot ce s a intamplat ,poate daca nu as fi stricat lucrurile eu nu se intampla toate astea. Dc a trebuit sa se intample asa? poate daca incercam sa repar totul din timp poate nu era asa. Nu pot sa stau o zi fara sa ma gandesc la el,nu stiu daca e cv neinregula cu mine,daca e obsesie sau cv ,imi vin continuu amintiri cu el. "dc nu treci peste?nu e mare lucru" oricat de tare incerc sa ma distrag fie cu prietenii,familia ,hobiurile mele nu pot sa am mintea impacata.
Chiar nu ma simt ok ,nu ma simt ok deloc . Ma doare atat de tare inima ai tot . Vreau sa repar lucrurile atat de tare . Dar tot ce mi a zis a fost ca "da daca e sa am o relatie (cu alt cnv) bine daca nu bine" , "ai incercat tot ce ai putut dar nu o sa imi schimb decizia" si a plecat . A plecat atat de usor de parca nu s a intamplat nmc intre mine si el , "nu inteleg de ce tot tragi de asta acum" . Tot el care mia zis "esti cea mai importanta din viata mea" "rezista" ,"love you" "rezista ca altfel nu mai gasesc pe nimeni sa imi suporte porcariile" "nu m am mai simtit asa de comfortabil cu nimeni pana acum" persoana asta trece pe langa mine de parca sunt doar o straina ,el care ma placea atat de tare sa detasat fata de mine doar ptr ca faceam glume proaste si ca sunt toxica .Aceasi persoana care imi zambea ,care ma facea sa rad si sa imi fie bine a trecut peste? dc cand in sfarsit am lasat o persoana in bula mea isi bate joc de mine ? De ce trb mereu sa mi se intample doar mie asta ,mereu sa fiu nefericita ,trista si nu mai fiu in stare sa zic ca sunt ok. Au ajuns pana si profesori si oameni care nu ma cunosc sa  ma intrebe asta, iar prietenii mei s au indepartat de mine . Sti ce i mai trist ,nu conta ca poate pleca Denisa,grupu sau mai stiu eu cine ,nu conteaza ca C— mi a zis niste lucruri care chiar au durut. Cand a plecat el ma lasat goala din nou . Aveam un gol pe care il ignoram pana acm dar el nu stiu,chiar nu stiu mi a dat parca un motiv din nou. Ceva nou,un sentiment nou ,bun,cald . Parca toata nefericirea aia disparuse ,iar acm e inapoi mai rau ca niciodata.

Poate ca nu sunt perfecta si mai sus e putin din tot ce as putea sa zic.. sunt atatea chestii pe care vreau sa le spun . Dar stiu ca indiferent daca le spun cuiva ,sa "ma descarc" nu o sa ma ajute niciodata ptr ca stiu ca oricat as incerca sa gandesc altfel nu o sa pot. M am pierdut mai rau ca inainte si nu sunt ok

Last Moments before Saturday Where stories live. Discover now