ÖNEMLİ ! HAYRANLARI ARTTIRMALIYIZ !

217 9 0
                                    

253 okuma olmuş . Az ama Aloo bilinmediği için normal diye düşünüyorum. Aslında sorun buradan kaynaklanıyor.

   Şöyle açıklayayım : Aloo pek fazla fanı olmadığı için -Alooverslar az - konsere devam edemiyorlar. Çünkü gelecek hayran yok. Sayfa beğenisi ise gittikçe düşüyor. Bu da Aloo'yu çok fazla üzüyor. İşlerine adapte olamıyorlar. Sizden istediğim Aloo'yu facebook, twitter , instagram vs. gibi yerlerde Aloo'yu paylaşmanız  ve tanıtmanız. Bana facebook hesabımdan ulaşabilirsiniz. Facebook ismim : Aloovers Sümeyra . Wattpad 'a girme fırsatım olmuyor.

  Bakın ben 9-10 kişinin Aloovers olmasını sağladım. Bence bu sayı çok çok az. Yakınlarınızı Aloovers yapabilirsiniz. Sosyal medyada Aloo' yu takip edip beğenin, yorum yapın.

   Bu hikayeleri okuyan Alooverslarda var. Aloovers olmayanlarda var. Ben herkesten istiyorum. Aloo için...

  Gerçekten çok uğraşıyorlar. Biz de destek olmalıyız. Birlik olursak hayranlar çok sayıda artar.

   Aslında hikayeye başlamak istemiştim ama Aloo ' nun hayran azlığı olduğu için ilk önce bu problemin çözülmesini istedim. Lütfen herkese iletin. Alooverslar ARTSIN...
  
   Yani bu kadar . Velhasılkelam Alooversları arttıralım. Onlar çok değerli, çok iyiler. Bu küçük bir şeyi çok görmeyin :*

  Lütfen yaptıklarınızı bana facebook üzerinden mesaj atın. Arkadaşlık isteği gönderebilirsiniz ama tanımam için mesaj atın.

  Facebook 'u olmayanlar Wattpad 'den yazsın ama facebook 'tan yazmaya çalışın.

  Sizi öptüm :* :* . Size güveniyorum. Bakın çok üsteledim ama olumsuz olsa bile haber verin.

  

aloo grubuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin