Prologue

513 50 9
                                    

"Peki çocuklar,herkes burada olduğuna göre başlayabiliriz."

Key yatak odasının kapısını kapattı.Herkes yerde daire şeklinde oturmuştu.Minho onlara ilk kez katılıyordu.Chanyeol gözlükleri hafif burnunun üstüne düşmüş,yüzünde heyecanlı bir sırıtışla  bağdaş kurarak oturmuştu.

"Hepimiz ne için burada olduğumuzu biliyoruz."

Herkes hevesle başını salladı."Chanyeola Baekhyunu ayartması için yardım edeceğiz."

"Bir planın var mı?" Kevin Kiseopa yaslanarak sordu.

"Heechul ve ben bugün daha önce fikirler paylaştık ve son planımızdan bile daha iyi bir şey bulduk."

Key ellerini heyecanla birbirine sürterken söyledi.

"İlk olarak,tamamen baştan aşağı görünüşünü değiştirmekle başlayacağız." Heechul bilgilendirdi.Chanyeol surat astı.

"Görünüşümün nesi var?" Gözlüklerini yukarı itip,kendini incelerken sordu.

"Görünüşünde bir sorun yok,bu sadece işlemin bir parçası.Benim katlanmam gereken şeyleri görmeliydin." Taemin onu rahatlattı.Chanyeol bir saniyeliğine düşündü ve sonra kabul etti. Taemin bunu yapabildiyse o zaman onunda bunu yapabileceğini biliyordu ve her şey Baekhyun içindi,bu yüzden buna değerdi.

"Yarın okuldan sonra sana yeni kıyafetler,ayakkabılar almak,saçını beslemek ve boyatmak için alışverişe gideceğiz." diye konuştu Key.

"Yarın okulda,ikinizin birbirinizin etrafındayken nasıl davrandığınızı görmek için sizi izleyeceğiz.Ve Chanyeol." Chanyeol dikkatini doğrudan Keye yöneltti.

"Kyungsoo ve senin biraz yakın olmanıza ihtiyacım var." İkisini birbirine iterek söyledi.Chanyeol sorgulayarak önce Kyungsooya sonra Keye baktı.

"Neden?" diye sordu Chanyeol.

"Çünkü o," Key Kyungsooyu gösterdi."Aşkını ayartmanda sana yardım edecek."

Chanyeolun ağzı açık kaldı.

"Neden bahsediyorsun?"Kyungsoo güldü.

"Sadece Baekhyunu kıskandırmak için."  Konuşanın sırtını sıvazlarken ona güvence verdi.

"Kainin bunu sorun etmeyeceğine emin misin?" Taemin odanın diğer tarafından kıkıradı.Kyungsoo dilini çıkardı.

"Bir şey olmaz.O bunu senin için yaptı,şimdiyse benim başka birine yardım etmem gerek." diye yanıtladı.

"Sorun değil.Minho ve ben Kaiye eşlik etmeyi çok isteriz." Taemin Kaiyi sıkıca kucaklarken alay etti.Kai de şeytanca erkek arkadaşına sırıtarak ona sarıldı.Minho  kısılmış,fakat parlak gözlerle ikisine bakarken,Kyungsoo sevimli görüntüye cıvıldadı.

"Neyse,okulda çok fazla birlikte zaman geçirmenizi istiyorum.Derslere beraber gidin,öğle yemeğini beraber yiyin,bunun gibi şeyler.Bu sadece bunun gerçek görünmesi için bir B Planı."

Key gülümsedi ve ikisinden uzaklaştı.

İkiside bir süreliğine gergince ayakta durdu.Chanyeol ağırlığını ileri geri bir ayağından diğer ayağına veriyordu.Kyungsoo gülümsedi.

"Gergin olma." Kyungsoo rahatlatıcı elini Chanyeolun omzuna koydu.

"Bu eğlenceli olacak."diye fısıldadı.

Ç/N:Yine Baekyeeeeeeeeeool ^^ Ficin aynı zamanda 2Min versiyonuda var ,ilgi görürse bu fic onuda çevirmeye başlayabilirim,sizin isteğinize kalmış.

Hadi iyi okumalaaaar 

Project Baekyeol: How to Seduce Your High School CrushHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin