Adım Bir:Değişim

408 46 10
                                    

"Nereye gidiyoruz?"

Chanyeol uzun araba yolculukları boyunca neredeyse yüz kez bunu sormuştu.Key bir kez daha onu susturdu ve şarkı söylemeye geri döndü.Chanyeolun yanında oturan Kyungsoo onun omuzlarını pat patladı.

"Neredeyse geldik." diye bilgilendirdi.Chanyeol ufladı ve başını Kyungsoonun omzuna koydu.

"Nereye gittiğimizi bana söyleyecek misiniz?" Uzun olan diğerinin kulağında mırıldandı.Kyungsoo kıkırdadı ve Chanyeolun böğrünü dürttü.Chanyeol ani dürtmeyle ciyakladı.

"Benden hiçbir şey öğrenemeyeceksin,beyefendi." Chanyeol başını birkez daha kısa olanın omzuna yasladı ve surat astı.

"Lütfen." diye yalvardı.Gözlerini deviren Kyungsoo Chanyeolun başını omzundan itti.Jongin tüm bu kargaşanın ne hakkında olduğunu görmek için ön koltuktan arkaya baktı.

"Awe.Şu ikisinin flörtleşmesine bakın." Taemin küçük olan oğlanla beraber arkasına dönerek,cıvıldadı.

"Çok tatlı görünmüyorlar mı!Fotoğraf çekmeliyiz!" Jonginde ona eşlik etti.Kyungsoo ikisinin alay ettiğini bilerek gülümsedi.Buna karşılık,Chanyeol gülmemişti.

"Hayır,hayır,onunla flört etmiyorum."

"Chanyeol."

"Bunu asla yapmam."

"Chanyeol."

"Demek istediğim o senin erkek arkadaşın ve bu yan-"

"Chanyeol!" Tüm arabanın bağırışı sonunda onun dikkatini çekmişti.Endişeyle baktı.

"Sadece sizinle dalga geçiyorduk.Kyungsooyla flört et.Hem bunu yapman gerekebilir."Jongin umursamazca elini salladı.

"Oh,bu arada geldik." Heechul araya girdi.Chanyeol şaşkın bir ifadeyle çocukların arabadan inmesini izliyordu.

"N-Ne demek istiyorsun?" Arabadan inerken sordu.

"Key bunu daha sana söylemedi mi?Eğer A planı işe yaramazsa,o zaman Kyungsoonun olduğu B planınımız var." diye açıkladı Luhan.Chanyeol neyi kastettiğini sonunda anlamış görünürken dudakları 'O' şeklini almıştı.

Başını kaldırdı,sonunda nereye geldiklerini anlamıştı.Sade bir Jo Jo saç ve güzellik salonu yazan küçük bir dükkandı.

"Neden bir güzellik salonundayız?" Chanyol sordu.Kevin ufladı ve Luhan inledi.

"Bak,çok fazla soru soruyorsun.Bir kaç saat boyunca sadece sessiz ol ve bize güven.Keyin yeteneğini konuşturmasına izin ver,tamam mı?

Taemin başka biri konuşmaya fırsat bulmadan önce konuşarak,diledi.Chanyeol ona güven verici bir şekilde gülümseyen Kyungsooya baktı.Tekrardan Taemine dönen Chanyeol gözlüklerini yukarı iterken başını salladı.

Küçük grup içeride hemen dükkanın ve çalışanlarının kalanının sahibi olan Keyin annesi tarafından selamlanmıştı.Onlara ihtiyaç duydukları boşluğu ve Keyin istediği herhangibir şeyi vererek işlerini yapmak için gruba yola açtılar.

Key Chanyeolu atölyenin dibindeki son sandalyeye oturttu.Önlüğü uzun olanın etrafına sardıktan sonra Chanyeolun başının göz seviyesinde olması için sandalyeyi indirdi.Yüz yapısı ve göz rengiyle genç olanın şu anda sahip olduğu uzun koyu kahverengi saçlarını analiz etti.Bekleyen personelinden taleplerde bulunarak kısa süre içinde işe koyuldular.

Adım 1:Renk

Key açık kahverengi bir boyayı çıkardı ve Chanyeol ne olduğunu anlamadan Chanyeolun saçlarını boyamaya başladı.Büyük olan yoğun bir şekilde onun üzerinde çalışırken kocaman gözlerle onu izliyordu.Chanyeol yakınmaya çalıştı,fakat Tao ve Luhan ona onu hızlıca susturan uyarıcı bir bakış attı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Project Baekyeol: How to Seduce Your High School CrushHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin