𝒙: TRUTHS

1K 104 54
                                    

༊*·˚ ━━━

( CHAPTER TEN: TRUTHS )

( CHAPTER TEN: TRUTHS )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kenma, merakına yenik düşerek yabancıyla buluşmak için hazırlanıyordu. Sana ihanet ettiği düşüncesi beynini tırmalarken, kendi kendine aslında seni koramak için bu kadar çabaya girdiğini inandırmaya çabalıyordu. Y/N'i tanıyan birisi vardı ve takip edecek seviviye yükseldiyse ondan kurtulması gerekiyordu. Hem senin hakkında bazı bilgiler alacak hem de sana yaklaşan heriften acısını çıkaracaktı. 

Sırt çantasına keskin bir bıçak ve demir sopa koymuştu. Uzun sarı saçlarını at kuyruğu yapıp eldivenlerini ve maskesini taktı. Tanınmaması gerekiyordu, eğer onu öldürecekse mükemmel cinayet planına uymalıydı. Derin bir nefes alıp telefonunu çıkardı ve kilit ekranındaki fotoğrafına baktı. Gizlice çektiği fotoğrafların dışında bu ikisinin birlikte, senin özgür iradenle çekilmiş fotoğrafındı. Kenma kendisini fotoğrafın kadrajından çıkarmıştı, senin yanına yakışmıyordu. Gülümsedi ve baş parmağını telefonun ekranındaki dijital görüntüde gezdirdikten sonra vaktin geldiğini fark etti. 

Ailesinden gizlice evden çıktı. Geçen gün seninle birlikte buluştuklara parka doğru yol aldı. Kısa sürede ulaştığında ise geniş bir ağacın gövdesine saklanarak çocuğun gelmesini bekledi. Tıpkı Kenma'ya dediği gibi yabancı tam zamanında parktaki salıncakladan birine oturmuş ve etrafa bakınmaya başlamıştı. Gözlerini kısıp diğerinin görünüşünü inceledi.

Hayır, kesinlikle Y/N'in yanına yakışacak birisi değil. Adını bilmesi bile ona verilecek büyük bir hediye, diye düşündü. 

Kenma hareketlendi ve saklandığı yerden çıkarak dikkatli adımlarla yabancıya yaklaştı. Onun yaşlarındaydı ama her zaman olduğu gibi kendisine göre uzun ve daha iriydi, ancak sırt çantasındaki aletler Kenma'ya güç veriyordu. 

Kollarını göğüsünde birleştirerek birazdan insan öldüreceğinin verdiği heyecanı bastırmaya çalışırken dimdik durdu. Y/N için insan öldürmek onun üzerinde garip bir etki bırakıyordu, bacaklarının arasında toplanan sıcaklığı görmemezlikten gelirse daha iyi olabilirdi.

Sapığın tekiyim.

Dudaklarını araladı ve ses tonunu ayarlayarak konuştu.

"Anlatmaya başla."

Yabancı duraksadı, ne yapacağını daha belirleyemediğini Kenma kolayca anlamıştı ama diyeceklerini merak ediyordu. Cebinden bir şey çıkarmak için harekete geçtiğinde genç beden kendini korumak için geriye adım attı ancak çıkardığı şey sadece telefonuydu. Oğlan Kenma'ya fotoğrafı göstermek için telefonu uzattı. Görüntüde karşısındaki oğlan ve Y/N bulunuyordu. 

Tanışıyorlar mı?!

Kenma, zihninden geçen iğrenç görüntülere saplanırken çocuk konuşmasıyla onun ilgisini çekti. 

"İsmim Yoon, bir yıl önce Y/N ile sevgiliydik... Her şey mükemmeldi, Y/N harika birisiydi ve bana iyi geldiğini düşündüm. Birkaç ay böyle devam etti ama sonra bana karşı davranışları takıntılara dönüşmeye başladı. Beni kontrol etmeye, ne yapıp yapmayacağıma, ne söyleyip söylemeyeceğime karar vermeyi seviyordu. Onun için canlı bir oyuncaktan farksızdım. Ailesi zengindir, bunun için bana takım elbise ve kravat alırdı. Onların yanında mükemmel olmalıydım ama sonunda sıkılmaya başladım ve ayrılmaya karar verdim. Bunu Y/N'e söylediğimde sakin karşıladı, ayrıldığımızın ertesi günü özür dilemek için beni her zaman buluştuğumuz terk edilmiş eve götürdü. Sevdiğim şekilde bir odayı düzenlemiş, hatta hayranı olduğum grubun plaklarına kadar her şeyi hazırlamıştı. Birlikte bira içip ilişkimizi tekrar gözden geçirdikten sonra devam etmeye karar verdik. O gün ilk seksimizi yaptık, garipti çünkü bana sert davranmamı, onu boğamamı istemişti. Bilirsin... acıdan hoşlandığını sandım. Sabah uyandığımda ise yanımda yoktu ve bir anda etrafımı polisler sardı. Y/N'e tecavüz ettiğim suçlaması ile yargılanıyordum. Yattığımız yatağın başında bana aldığı kravatlar vardı, boynu morarmıştı ve sert davranmamı istediği için sonuçlar ve deliler net bir şekilde gözüküyordu. Ailem parayla işimi halletti ama üniversite hayallerim suya düştü. Zar zor bir liseye kayıt yaptırabildim. Y/N yüzünden hayatım boyunca işlemediğim suçla yargılanacağım ve tecavüzcü olarak adlandırılacağım."

Yoon, uzun ama anlatmaya utandığı hikayesini dile getirdiğinde Kenma söylenenlere anlam yüklemeye ve sindirmeye odaklandı. Dudaklarında oluşan sırıtış maskenin arkasında gizlenirken delirdiğini hissediyordu. Kıskanması gerekiyordu ama tersine senin bu piç kurusuna yaptığın şeyler gerçekse inanılmaz hoşuna gitmişti. Kenma, Yoon'u öldürmekten vazgeçti çünkü fark ettiki sen onun ölmesini isteseydin tecavüz yalanı yerine direkt genci gebertirdin. 

"Kim olduğunu bilmiyorum ama sizi parkta gördüğümde Y/N ile ne kadar yakın göründüğünüzü fark ettim ve seni uyarmaya karar verdim. Dostum, ondan uzak durmalısın. İlk zamanlar sana her şeyi verir sonra ise konrtol tamamen onun eline geçer. Sen bilmeden bir bakmışsın hayatın mahvolmuş."

Kenma, diğerinin dediği şeyleri duyunca nefesi kesildi. O kimdi ki senin hakkında böyle konuşabilirdi? Tamam, birkaç dakikalığına onu öldürmek istememişti ama şimdi kesinlikle onu öldürecekti. Kimse, kendisi bile senin hakkında kötü konuşamazdı, sen kusursuzluğun tanımıydın onun için.

Kenma, sanki ona hak veriyormuş gibi başını sallarken çantasını omzundan indirdi.

"Aslında Yoon, sana bir şey göstermek istiyorum."

Yoon, Kenma'ya doğru ilerken çantasından bıçağı çıkardı ve tam yanına geldiği anda boğazına bıçağı geçirip atar damarını keserek derin bir çizik bırakıp geri çekildi. Damarlarından akan kan hızlıca dışarıya fışkırıken Yoon'un yüz ifadesine korku yayıldı ve açılan yarayı kapatmaya çalışırken dizlerinin üzerine çöktü. Nefes alışverişleri yavaş yavaş kesilmeye başladığında gözleri beyazladı ve bedeni yere devrildi. Son nefesini dışarıya verdiğinde ise Kenma ölü bedeninden uzaklaştı. Üzerine kan bulaşmadığından emin oldu ve kimseye fark edilmeden oradan uzaklaştı.

İçinde sevinç ve tahrik edici hisle aklından geçen tek bir düşünce vardı.

Y/N'de benim gibi...


yazar notu: y/n'in kişiliği sonunda ortaya çıkıyor, ne düşünüyorsunuz?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 11, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LITTLE OBSESSION 彡 yandere!kenma kozume x readerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin